مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد:
مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد گفت: بیش از ۳۰ برنامه شاخص ویژه ایام الله دهه فجر در سراسر استان توسط این نهاد برگزار می شود.
کد خبر: ۶۹۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲ 01 January 2019

رقیه دوست فاطمی ها در نشست کارگروه کتابخوانی ستاد دهه فجر استان یزد اظهار داشت: با توجه به فراخوانی که به کتابخانه های عمومی ارسال شد، بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی گردآوری شد که به طور عمده برای کودک و نوجوان و زنان و خانواده انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: این ۵۰۰ برنامه در سطح کتابخانه های عمومی و در همه بخش های استان ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد.

دوست فاطمی‌ها عنوان کرد: از این تعداد برنامه ۳۰ برنامه شاخص پیش‌بینی شده که در کتابخانه های عمومی در ایام الله دهه فجر و در حاشیه مراسم راهپیمایی نیز اجرا خواهد شد.

رئیس کارگروه کتاب و کتابخوانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار امیدواری کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی بتواند به سهم خود نقشی هر چند کوچک در بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در ایام الله دهه فجر داشته باشد.

وی افزود: یکی از برنامه هایی که با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری و صدا و سیما در حال اجراست، مسابقه کتابخوانی چلچراغ است که در آن ۴۰ کتاب معرفی شده و بخش‌هایی از آن در قالب مسابقه در رادیو و تلویزیون پخش می شود که به طور عمده در رابطه با مباحث انقلاب اسلامی است.

دوست فاطمی‌ها بیان کرد: طی برنامه ریزی انجام شده، تلاش شده امسال برنامه های متنوع و شاخصی در کتابخانه های عمومی یزد برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شود که در آن همه اقشار مختلف دیده شده اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار