رئیس شورای اسلامی شهرستان یزد:
رئیس شورای اسلامی شهرستان یزد در کارگروه شیوه جمع آوری پسماند با توجه به موضوع سگ‌های بی پناه، ضمن بیان اینکه تاکنون سیصد قلاده سگ ولگرد در یزد جمع آوری، واکسیناسیون و عقیم سازی شده اند، عنوان کرد: در شهر‌های اطراف سگ‌های ولگرد رهاسازی می‌شوند.
کد خبر: ۶۹۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳ 29 December 2018

به گزارش تابناک یزد؛ کارگروه شیوه جمع آوری پسماند با توجه به موضوع سگ های بی پناه با جمعی از مسئولان شهرستان و اصناف برگزار شد.

حمیدرضا قمی رئیس شورای اسلامی شهرستان یزد در این نشست با اشاره به اهمیت بررسی مشکلات پدید آمده ناشی از سگ های ولگرد، بیان داشت: این سگ های ولگرد، حوزه شهرستان یزد را درگیر کرده است. در این راستا بالغ بر سیصد قلاده سگ ولگرد در یزد جمع آوری، واکسیناسیون و عقیم سازی شده است اما متاسفانه در شهرهای اطراف رهاسازی سگ های ولگرد را شاهدیم که خود مشکلات عدیده ای را پدید آورده است که برای حل و بررسی آن باید اقدام جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: معضل سگ های ولگرد در جلسات گذشته نیز بررسی و به مشکلات ناشی از این سگ ها به ویژه حوزه انتقال بیماری آن که شهر را دامن گیر و تهدید کرده است پرداخته شد. شهرداری یزد در این مهم پروتکل وزارت کشور را اجرایی می کند اما نیازمند همراهی و مشارکت شهرهای اطراف می باشد و شهرهای دیگر خارج از ضوابط عمل نکنند.

گفتنی است در این نشست به بیماری هاری و وضعیت آن در حوزه شهرستان پرداخته و بر لزوم توجه بیشتر و همکاری مرکز بهداشت با انجمن هایی که حمایت می کنند، تاکید شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار