معاون وزیر ارتباطات در یزد؛
معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: در بحث فیلترینگ تلگرام وزارت ارتباطات تصمیم گیرنده نبوده و دستگاه‌های قضایی مسئول هستند.
کد خبر: ۶۹۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 27 December 2018

 حسین فلاح معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی  گفت: هدف از سفر به استان یزد بررسی وضعیت پوشش خدمات ارتباطی از قبیل تلفن همراه در جاده‌های ریلی و غیر ریلی استان براساس اندازه گیری‌ها و نیاز‌های استان است.

وی با بیان اینکه براساس اندازه گیری‌های صورت گرفته وضعیت پوشش ارتباطی در نقاط مختلف استان مناسب است، افزود: در چند محور ریلی و جاده‌ای از جمله جاده اردکان به چادر ملو مشکلاتی وجود داشت که مقرر شد با همکاری وزارت نیرو اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل پوشش‌های لازم را انجام دهند.

فلاح بیان کرد: اپراتور‌ها موظف شدند تا پایان خرداد ماه در چند مسیر جاده‌ای دیگر با تامین زیرساخت‌ها خط‌های ارتباطی استان را پوشش دهند.

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه وزارت ارتباطات در خصوص فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی تصمیمی نگرفته است، تصریح کرد: در بحث فیلترینگ شبکه های اجتماعی وزارت ارتباطات تصمیم گیرنده نیست و براساس قانون جرائم رایانه‌ای تصمیمات در کمیته مصادیق مجرمانه و یا براساس دستورات قضائی در خصوص شبکه‌های اجتماعی گرفته می‌شود و وزارت در این خصوص تصمیم نمی‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار