رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر:
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد با اعلام خبر طراحی یک دستگاه اتوبوس و مناسب سازی آن برای معلولین، بیان داشت: در صورت اخد مجوز و استاندارد های لازم، 22 دستگاه اتوبوس شهری دیگر ویژه معلولین مناسب سازی خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 25 December 2018

به گزارش تابناک یزد؛ سپنتا نیکنام رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد در صحن علنی شورای شهر با اعلام خبر طراحی یک دستگاه اتوبوس و مناسب سازی آن برای معلولین از سوی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد، بیان داشت: خوشبختانه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد برای اتوبوس هایی که در حال حاضر سطح پایین تری دارند رمپی طراحی کرده اند که از این طریق قابل استفاده برای معلولین باشد.

وی در ادامه افزود: یک دستگاه اتوبوس در حال حاضر به این رمپ مجهز و برای استفاده معلولین مناسب سازی شده است. چنانچه این اتوبوس مجوز و استاندارد لازم را بگیرد، 22 دستگاه دیگر به این رمپ مجهز می شوند تا در سطح شهر برای تردد همشهریانی که معلولیت دارند مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است همزمان با روز جهانی معلولان و برای دومین سال پیاپی جمعی از خبرنگاران یزد با نشستن بر روی ویلچر، بخش‌هایی از شهر را مورد ارزیابی از نظر مناسب ‌سازی برای استفاده افراد نیازمند مناسب ‌سازی قرار دادند.

معاون و مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، صالحیان معاون شهردار یزد، ونوس عامری، سید محمدعلی پاکنژاد، محسن ابوترابی و سپنتا نیکنام از اعضای شورای اسلامی شهر یزد در بخشی از این برنامه خبرنگاران یزد را همراهی ‌کردند و قول مساعد پیگیری دادند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار