رئیس هیات رزم آوران کرمانشاه گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان از اعتبارات سال ۹۷ تاکنون پرداختی به ما نداشته، لذا تمام اعزام‌ها را از جیب انجام می‌دهیم.
کد خبر: ۶۹۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 19 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،کیانوش مصطفایی در گفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، به کمبود فضای تمرینی برای ورزشکاران این رشته در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: متاسفانه از زمانی که اصل 44 اجرا و سالن های ورزشی به بخش خصوصی واگذار شد، اکثر ورزشکاران رشته های مختلف برای تمرین با مشکل فضا مواجه شدند.

وی با اشاره به شهریه بالایی که سالن های خصوصی برای تمرین از هیات ها می گیرند، افزود: رزم آوران تنها یک سالن اختصاصی در کرمانشاه دارد که به هیچ وجه جوابگوی تعداد ورزشکاران آن نیست.

رئیس هیات رزم آوران استان کرمانشاه تصریح کرد: از سوی دیگر زمانی که می خواهیم مراسمی برای تجلیل از قهرمانان رشته خود برگزار کنیم، مکانی نداریم.

وی به مشکل مالی هیات های ورزشی کرمانشاه و بویژه هیات رزم آوران اشاره کرد و افزود: اداره ورزش و جوانان استان از اعتبارات سال 97 تاکنون ریالی به ما پرداخت نکرده و تمام اعزام هایی که داشته ایم، از جیب هیات هزینه شده است.

رئیس هیات رزم آوران کرمانشاه تاکید کرد: این مسئله دلسردی ورزشکاران ما را رقم زده است. چطور می توانیم انتظار رشد ورزش در استان را داشته باشیم درحالی که نه اعتباری اختصاص می یابد و نه مکانی که در آن از مدال آوران خود تجلیل کنیم.

وی در ادامه بااشاره به الحاق رشته رزم آوران به فدراسیون انجمن های ورزشی طی روزهای گذشته، عنوان کرد: این مسئله به منزله سکوی پرتابی برای رشد و ارتقاء این رشته در ایران است، چراکه از این پس حضور ما در مسابقات مختلف برون مرزی بدون هیچ مشکلی انجام می گیرد.

مصطفایی بابیان اینکه رزم آوران رشته ای است که یک ایرانی آن را پایه گذاری کرد، اما در اروپا استقبال گسترده ای از آن شده، گفت: آنچه که توسعه رزم آوران را در ایران طی سالهای گذشته با مشکل مواجه کرده، بحث بودجه و عدم الحاق به یک فدراسیون بود که امیدورایم این مشکلات برطرف و شاهد توسعه بیش از پیش این رشته در کشور باشیم.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار