معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:
پاکدل با اشاره به ارائه خدمات به خانواده های شهدا و ایثارگران گفت: بیش از سه میلیون نفر تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هستند.
کد خبر: ۶۹۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 19 December 2018

«محمود پاکدل » امروز در دیدار مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، امام جمعه یزد گفت: ما در سطح کشوری سه میلیون و سیصد هزار نفر را تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار داده ایم که این می تواند جامعه هدف بسیار بزرگی برای ما باشد.
وی افزود: با توجه به این حجم از جمعیت ما سعی کرده ایم علاوه بر حمایت ها، با نهادها و مجموعه های خدماتی نیز همکاری داشته باشیم تا با ارتباط و تعامل، خدمات به آنها ارائه شود.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خاطرنشان کرد: ما در سطح کشور با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری سعی کرده ایم تا شهدای مدافع حرم ایرانی و غیر ایرانی را تحت پوشش قرار دهیم و در این زمینه نیز خدمات متعددی به خانواده شهدا ارائه می شود.
پاکدل بیان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان سرمایه های این انقلاب است که باید به خوبی از آنها حمایت و حفاظت کنیم تا دشمنان نتوانند با ناامید کردن آنها به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
وی گفت: امروزه بیش از 70 درصد قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران را در سطح کشور عملیاتی کردیم و ما حتی برای برنامه ششم و قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به صورت دقیق برنامه ریزی کردیم.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور یکی از عمده برنامه های ما دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران است که در این راستا سالانه با حدود 400 هزار نفر  از خانواده های شهدا و ایثارگران دیدار انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار