مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به مشکلاتی که در زمینه بیمه تکمیلی ایثارگران وجود دارد، گفت: حل این مشکل نیازمند همکاری دستگاه‌های دست‌اندکار در این زمینه است.
کد خبر: ۶۹۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 19 December 2018

احمد ابراهیمی در جلسه شورای ایثارگران در استانداری یزد با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر است، اظهار داشت: خوشبختانه این مهم به عنوان یکی از مصوبات دولت در دستگاه‌های اجرایی استان به خوبی اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه بحث استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر در اداره انتقال خون ۵۶ درصد و در اداره راه و شهرسازی ۵۰ درصد محقق شده است، افزود: به جز اداره آب و فاضلاب که هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده، بقیه دستگاه‌ها عملکرد خوبی در این راستا داشته‌اند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، یکی دیگر از دغدغه‌های بنیاد شهید استان یزد را رفع مشکلات بیمه تکمیلی ایثارگران دانست.
وی افزود: در حال حاضر مشکلاتی در این زمینه وجود دارد و در تلاش برای رفع این مشکلات هستیم اما رفع آن نیاز به همکاری و توجه ویژه دستگاه‌های دست‌اندرکاران این امر دارد.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: امروز ایثارگران نیز مانند سایر اقشار جامعه در تنگنا و مشکلات اقتصادی هستند و لازم است برای کاهش مشکلات آنها برنامه ریزی شود.
وی یادآور شد: این ایثارگران در زمان جنگ تحمیلی هر آنچه داشتند به میدان آورند تا جمهوری اسلامی امروزه با اقتدار به راه خود ادامه دهد و آنها و خانواده‌هایشان مشکلات دوران جنگ تحمل کردند و بعد از جنگ نیز مشکلات دیگری داشتند و اکنون شایسته نیست برای رفع مشکلات خود به ویژه مشکلات درمانی در تنگنا و نگرانی باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد تاکید کرد: از دستگاه‌های استان یزد انتظار می‌رود برای رفع مشکلات ایثارگران همکاری بیشتر و بهتری با خانواده‌های شهدا و ایثارگران داشته باشند و برای بهبود وضعیت آنها، با بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد تعامل کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار