فرماندار تفت تأکید کرد:
فرماندار تفت با بیان این که اولویت اجرایی شهرستان تأمین اعتبارات لازم برای دو طرح آب‌رسانی سانیچ و غدیر است گفت: توجه ویژه به شهرستان تفت در تخصیص اعتبارات استانی ضروری است.
کد خبر: ۶۹۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 19 December 2018

«محمد محامدی» در جریان دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خواستار تخصیص اعتبار برای دو طرح آب‌رسانی سانیچ و غدیر در شهرستان تفت شد و اظهار کرد: با انجام این دو طرح حدود 60 روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.
وی افزود: اولویت اجرایی فرمانداری تفت در حال حاضر پیگیری و نظارت بر انجام این دو طرح و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر آن است .
فرماندار شهرستان تفت با بیان این که متأسفانه عملیات اجرایی طرح تقاطع غیر هم‌سطح ورودی این شهرستان که بخشی از طرح مسیر یزد – تفت- ابرکوه و سورمق را شامل می‌شود سرعت مناسبی ندارد، گفت:‌ با توجه به ملی بودن این طرح امیدواریم در بودجه 98 اعتبار لازم برای انجام این مهم در نظر گرفته شود.
محامدی به طرح جاده سلامت اشاره و تصریح کرد: طرح جاده سلامت که از یزد شروع و تا پارک شهیدان بنایی تفت ادامه خواهد یافت یکی از طرح‌هایی است که در مرحله مطالعات اولیه قرار دارد و امیدواریم در بودجه سال آینده با همکاری سازمان مدیریت اعتبار خوبی برای آن در نظر گرفته شود.
این مسئول در پایان  خواستار تسریع در تخصیص اعتبار دو طرح  آسفالت ورودی اسلامیه و جاده روستای فیض‌آباد شد تا هرچه سریع‌تر این دو طرح نیز اجرایی شوند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار