معاون بازرگانی يزد خبر داد؛
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد از هماهنگي جهت تعديل قیمت لبنیات در استان با اجرای مصوبه کشوری خبر داد و گفت: براساس اين مصوبه قیمت هر کیلوگرم شیر خام دو هزار تومان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۶۹۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 19 December 2018

«علی افشارپور» در رابطه با قيمت لبنیات در بازار استان، اظهار کرد: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور، قیمت هر کیلوگرم شیرخام دو هزار تومان در نظر گرفته شده و قیمت سایر لبنیات نیز بر اساس این معیار سنجیده خواهد شد .
وی افزود: هماهنگی‌های لازم جهت اجرای این مصوبه کشوری در استان از طریق دستگاه‌های مربوطه انجام  شده که در خصوص رعایت قیمت شیر خام توسط دامداران، مقرر شد تا مدیریت و هماهنگی لازم توسط سازمان جهادکشاورزی انجام شود .
کاهش قیمت مرغ 
این مسئول از روند کاهشی قیمت مرغ در استان نيز خبر داد و گفت: خوشبختانه قیمت مرغ کاهش داشته و به 11 هزار و 700 تومان رسيده است.
وی افزود: ۵۰ تن گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار در راستای تعدیل قیمت مرغ وارد بازار يزد شده که با قیمت ۸۹۰۰ تومان به مصرف کنندگان عرضه می‌شود و البته سهمیه استان در این زمینه نیز افزایش خواهد داشت .
عرضه گوشت منجد
افشارپور در رابطه با اخبار منتشر شده در فضای مجازی پیرامون ارائه کارت ملی برای خرید گوشت منجمد، تصریح کرد: هیچ گونه دستوری به عاملین توزیع گوشت قرمز در مورد شرط ارائه کارت ملی توسط مردم براي دريافت گوشت صادر نشده و در صورت مشاهده چنین مواردی با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد .
وی در پایان قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندي مخلوط را  ۶۷ هزار تومان اعلام كرد و گفت: اين قيمت به دنبال واردات دام و جلوگیری از خروج دام از کشور و نيز افزایش میزان توزیع گوشت تنظیم بازار، روند کاهشی خواهد  داشت .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار