رئیس پارک علم وفناوری استان یزد خبرداد؛
رئیس پارک علم وفناوری استان یزد گفت: استان یزد یکی از استان‌های پیشرو در حوزه پژوهش و فناوری کشور است.
کد خبر: ۶۹۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 19 December 2018

داریوش پورسراجیان رئیس پارک علم وفناوری استان یزد با اشاره به پتانسیل موجود در استان یزد در حوزه دانشگاهی و پژوهشی گفت: استان یزد یکی از استان‌های پیشرو در حوزه پژوهش و فناوری کشور است که در این راستا نمایشگاهی با عنوان فن بازار جهت معرفی دستاورد‌های پژوهشی استان برگزار شد.
پورسراجیان افزود: در نمایشگاه فن بازار ۵۰ شرکت، موسسه و دستگاه دولتی و مراکز آموزشی و پژوهشی آخرین دستاورد‌های خود را در زمینه‌های مختلف صنعتی، آی سی تی، علمی و پژوهشی در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.
رئیس پارک علم وفناوری استان یزد ادامه داد: این نمایشگاه در راستای آشنایی شهروندان با دستاورد‌های پژوهشی و فناوری محصولات فناور شرکت‌های دانش بنیان، فناور و شرکت‌های صنعتی دارای آرندی فعال و دستگا‌های اجرایی دارای فعالیت در حوزه پژوهشی برگزار شده است. 
وی بیان کرد: در پایان این دوره از نمایشگاه از پژوهشگران برتر حوزه پژوهش و فناوری در سالجاری تقدیر خواهد شد.
پورسراجیان تصریح کرد: در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه فن بازار، چهاردهمین جشنواره ایده‌های برتر برگزار و از سه ایده برتر تقدیر می‌شود.
رئیس پارک علم وفناوری استان یزد اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از نوزدهمین نمایشگاه فن بازار از بیست و هفتم تا بیست و نهم آذرماه به محل کارخانه جنوب مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار