دوچرخه‌سواری میبدی در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان، مدال قهرمانی خود را به فرماندار میبد اهدا کرد .
کد خبر: ۶۹۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 19 December 2018

به گزارش تابناک یزد؛ «میلاد کارگر» قهرمان رشته دوچرخه‌سواری مدال قهرمانی خود که را در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان کسب كرده بود را به فرماندارمیبد اهدا کرد .
کارگر در دیدار با فرماندارمیبد اظهار كرد: شايد این مدال ارزش مادی چندانی نداشته باشد ولي در سایه حمایت اداره ورزش و جوانان و فرمانداری شهرستان میبد به‌ دست‌ آمده است لذا آن را به‌ عنوان هديه‌اي با هدف هزینه كردن در انجام فعالیت‌های ورزشی هدیه می‌كنم.
وی در این دیدار همچنین گزارشی از فعالیت‌های ورزشی خود ارائه کرد .
«حسين فلاح» فرماندار میبد اهدای مدال قهرمانی توسط قهرمان ورزشی شهر میبد را نشانه‌ي منش و اخلاق و بزرگی وی دانست و عنوان کرد: جوانان باید سعی در تحصیل علم، تهذیب نفس و ورزش کردن کنند زیرا با در کنار هم قرار گرفتن علم، ورزش و تهذیب و تزکیه نفس می‌توان در جامعه ایجاد تحرک و پویایی کرد و سلامت افراد در جامعه را نیز رقم زد .


وي در ادامه که موضوع توجه به فعالیت‌های ورزشی مطرح شد، گفت: در قالب مؤسسات خیریه و مردم‌نهاد در سایه حمایت مسئولان می‌توان به فراهم كردن امکانات و وسایل رفاهی برای ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی پرداخت .
گفتنی است؛ میلاد کارگر در شش ماه گذشته دو مدال طلا و مدال‌های دیگری در لیگ کشوری رده پدافند، پیست و همچنین تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان به دست آورده است .
شهرستان میبد مدال‌آوران ورزشی دیگری همچون «مهدی معصومی» در رشته تنیس، «رضا احمدی» در فوتبال، «محمد حفیظی» در کاراته و «رضا شبانی» در رشته تیراندازی باکمان را دارد . 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار