رئیس سازمان نظام مهندسی استان یزد خبرداد؛
رئیس سازمان نظام مهندسی استان یزد گفت: در حال حاضر۳۰۰ مهندس نقشه بردار عضو سازمان نظام مهندسی بوده که از این تعداد ۸۰ نفر دارای پروانه فعالیت هستند.
کد خبر: ۶۹۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ 19 December 2018

مهدی سالاری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: نشست هم اندیشی ناظرین نقشه بردار و تفکیک آپارتمان‌ها با حضور بیش از ۵۰ مهندس نقشه بردار برگزار و قوانین این حوزه مرور و همچنین تجربیات و مسائل و مشکلات انتقال داده شد.
سالاری اظهارداشت: در حال حاظر ۳۰۰ مهندس نقشه بردار عضو سازمان نظام مهندسی بوده که از این تعداد ۸۰ نفر دارای پروانه فعالیت و صلاحیت انجام کار‌های نقشه برداری و تفکیکی  هستند.
وی افزود: سازمان نظام مهندسی ظرفیت‌های بالایی در رشته‌های مختلف ایجاد کرده که تمام این ظرفیت‌ها باید در جهت ساخت و ساز‌های عمرانی به بهترین شکل در اختیار مردم قرار بگیرد.
سالاری با اشاره به خدمات سازمان نظام مهندسی بیان کرد: براساس تفاهم نامه سازمان نظام مهندسی کشور با اداره ثبت اسناد تمامی فرآیند امور تفکیکی مربوط به آپارتمان‌ها در کشور به عهده سازمان نظام مهندسی است و خوشبختانه هزینه‌ها و تعرفه‌ها در بخش نقشه برداری و تفکیک در سازمان نظام مهندسی بسیار پایین بوده و این فعالیت‌ها توسط افراد دارای صلاحیت انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار