همزمان با هفته پژوهش دفترارتباط صنعت با دانشگاه در شهرک صنعتي جهان آباد ميبد با 30 ميليون تومان تجهيز و راه اندازي شد .
کد خبر: ۶۹۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 19 December 2018

سيدمسعود عظيمي مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان يزد درمراسم افتتاح  دفتر ارتباط صنعت با دانشگاه در میبد گفت: اين دفترقصد دارد با استفاده از توان دانشگاه ميبد و ديگر اساتيد دانشگاهها و با بهره مندي از ظرفيت هاي خوب صنعتي شهرستان ميبد، نسبت به ارتقاء ،بازسازي بسياري از تکنولوژي ها و همچنين حوزه مديريت صنعت و نيازمندي فناورانه درشهرک صنعتي کارکند.
عظیمی افزود: در مسائل زيست محيطي ،پساب ها و پسماندهاي صنعتي ،آلايندگي هايي که درتعدادي از صنايع مستقردرشهرستان و استان هستند به دانشگاه نياز داريم .
وی اظهارداشت: ما به گياهان مناسب براي پوشش شهرک ها و نواحي صنعتي و لکه هاي صنعتي نياز به دانشگاه داريم،درحوزه روانشناسي صنعتي ،آموزش و آرندي درصنعت نياز به دانشگاه داريم و دانشگاه می تواند با علم روز درحوزه هاي مختلف صنعت را ياري کند.
مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان بیان کرد: صنعت با قراردادن اين بستر و فضايي که آماده شده ، دانشجويان و اساتيد دانشگاه بتوانند از دانش ضمنی کارآفرينان و کارگران استفاده کنند تاتلفيق علم وتجربه بتواند حلال مشکلات باشد ،و بتوانيم هم به کيفيت و هم درحوزه بهره وری گام بلندي را برداريم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار