همزمان با آغاز هفته پژوهش؛
هفته پژوهش و فناوری همراه با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در استان یزد با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست استانداری یزد آغاز شد.
کد خبر: ۶۹۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷ 19 December 2018

رئیس پارک علم و فناوری یزد در مراسم گرامیداشت آغاز هفته پژوهش و گشایش نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی در استان یزد با اشاره به رتبه خوب استان در حوزه پژوهش اظهار داشت: پژوهش و فناوری با نگاه به تولید ثروت، به اقتصاد، استحکام علمی و دانشی می بخشد.
داریوش پورسراجیان با بیان اینکه اقتصاد پویا از مسیر علم و دانش و پژوهش می گذرد ادامه داد: داشتن تعداد زیادی شرکت‌ های دانش بنیان در سطح کشور و استان نشان می‌دهد که این راه و لزوم آن بر همگان آشکار شده و دولت تلاش‌های جدی برای ورود علم به صحنه اقتصاد و رقابت‌های جهانی و بین المللی انجام داده است.
وی با اشاره به حضور بخش خصوصی برای ایجاد و تقویت پیوند بیشتر این حوزه با دانشگاه و آشنایی با فرآیندها و تازه‌های پژوهشی اضافه کرد: غرفه‌های مربوط به بخش کارآفرینی و اشتغال و حضور برخی شرکت‌های دانش بنیان از برجستگی ها و ویژگی های خاص نمایشگاه است.
به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه شرکت کنندگان در ۶۰ غرفه دستاوردهای خود در بخش‌های مختلف علمی، تحقیقاتی و ابداع های فناورانه را تا ۳۰ آذرماه همه روزه از ۸ صبح تا 19 بعد از ظهر برای بازدید عموم ارائه می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار