تیم‌های صنایع اردکان و شهداب یزد با کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی در مسابقات والیبال لیگ دسته یک نوجوانان کشور به مرحله بعدی این مسابقات راه یافتند.
کد خبر: ۶۹۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ 18 December 2018

پیکارهای والیبال لیگ دسته یک نوجوانان پسر باشگاه‌های کشور در گروه سه با حضور تیم‌های شهداب یزد، صنایع اردکان، لاستیک بارز کرمان و مرزداران سیستان و بلوچستان به مدت سه روز به صورت دوره ای و مجتمع به میزبانی باشگاه شهداب یزد در سالن ورزشی زرتشتیان یزد برگزار شد . 
در آخرین روز این رقابت‌ها، تیم صنایع اردکان سه بر دو تیم شهداب یزد را در حضور جمعی از مسئولان اجرایی، ورزشی و هواداران خود شکست داد . 
این تیم در ست‌های اول، دوم و پنجم با امتیازهای 25 بر 23 ، 27 بر 25 و 25 بر 19 بر شهداب غلبه کرد و تیم میزبان در ست‌های سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 23 و 25 بر 23 ، صنایع اردکان را شکست داد . 
در پایان این رقابت‌ها، تیم صنایع اردکان با سه برد و شهداب یزد با دو برد، مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و به مرحله نهایی که زمان و مکان آن متعاقبا توسط فدراسیون اعلام می شود صعود کردند . 
مسابقات واليبال يگ ديته اول نوجوانان كشور با حضور 20 تيم در چهار گروه برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در مرحله نهایی را کسب می‌کنند . 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار