بخشدار بهمن شهرستان ابركوه تاكيد كرد: پیشگیری از خطرات احتمالی سیلاب و روان آب‌ها در بخش بهمن علاوه بر تأمین امنیت شهروندان و خانه‌های آنان، موجب ذخیره‌سازی آب حاصل از بارش‌ها می‌شود .
کد خبر: ۶۹۲۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ 18 December 2018

«محمدعلی اکرمی» در جلسه پیشگیری از خطرات روان‌آب‌ها و سیلاب‌ها در اين بخش كه با حضور «ابوالقاسم نایبی» نماينده اداره کل منابع طبیعی استان یزد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به حجم بارش‌ها در منطقه و عدم کنترل آب حاصل از این بارش‌ها که اغلب به هدر می‌رود يا گا‌ها نیز موجب ایجاد خسارت به شهر مهردشت و روستاها مي‌شود، پیشگیری از خطرات احتمالي در اين رابطه ضروری است . 
وي با اشاره به سیل اردیبهشت‌ماه امسال در بخش بهمن و شهر مهردشت، بيان كرد: سیل اخیر خسارت چندانی نداشت ولی همین موضوع در صورت شدت بيشتر می‌توانست مشکلات بسیاری را به بار آورد، ضمن این که کنترل این سیلاب‌ها و روان آب‌ها می‌تواند تأثیر زیادی در ذخیره آب‌های زیرزمینی داشته باشد . 
اكرمي عنوان کرد: منازل روستایی و شهری همواره در معرض خطر قرار دارند و جبران خسارت‌های ناشی از آن بسیار هزینه‌بر است لذا دستگاه‌های ذی‌ربط باید چاره‌اندیشی‌هایی برای مدیریت این موضوع در کوتاه‌مدت داشته باشند . 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار