مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اعلام كرد: یزد نامزد جدی برای کسب برند پایتخت کتاب ایران است .
کد خبر: ۶۹۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ 18 December 2018

«مجید جوادیان زاده» در نشست کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد با اشاره به اقدامات شایسته و ارزنده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی تشکل و موسسات غیردولتی در حوزه کتاب و کتابخوانی، تاکید کرد: همکاری مدیریت شهری برای کسب شهر یزد برای پایتخت کتاب ایران موثر است . 
به گفته وی، اگر بتوانیم شهر یزد را برمحور فرهنگ و کتاب باسازی نماییم به طور حتم در معادلات سیاسی و اجتماعی آینده تاثیرگذار خواهیم بود . 
وی با بیان این که شهر تاریخی و جهانی یزد، شهری جذاب برای جهانیان است، تصریح کرد: یزد نیازمند یک اراده عمومی برای کسب برند پایتخت کتاب ایران است که امیدوارم این برند فرهنگی با تلاش‌های موثری که انجام شده است امسال نصیب آن شود . 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه به برخی از طرح‌های مهم یزد برای پایتخت کتاب ایران اشاره کرد و در عین حال از بخش خصوصی و حوزه صنعت خواست در حوزه فرهنگ سرمایه‌گذاری و همکاری بیشتری را داشته باشند . 
«غلامعلی سفید» رییس شورای شهر یزد، «ونوس عامری» نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر و «محسن ابوترابی» عضو شورای شهر یزد در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در حوزه کتاب، به ارائه برخی نظرات و پیشنهادهای خود در این حوزه پرداختند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار