مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفتگو با تابناک یزد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان داشت: یزد نیازمند یک اراده عمومی برای کسب برند پایتخت کتاب ایران است که امیدوارم این برند فرهنگی با تلاش های موثری که انجام شده است امسال نصیب آن شود.
کد خبر: ۶۹۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶ 18 December 2018

مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفت و گو با تابناک یزد با تشریح اقدامات این اداره کل در حوزه کتاب و کتابخوانی، عنوان کرد: اقدامات شایسته و ارزنده ای با همراهی تشکل ها و موسسات غیردولتی در حوزه کتاب و کتابخوانی صورت گرفته که تحقق همکاری مضاعف مدیریت شهری نیز می تواند نقش به سزایی در افزایش سرانه مطالعه شهر ایفا کند.

وی در ادامه با بیان اینکه همکاری مدیریت شهری برای کسب عنوان یزد پایتخت کتاب ایران موثر است؛ عنوان کرد: اگر بتوانیم شهر یزد را بر محور فرهنگ و کتاب بازسازی نماییم به طور حتم در معادلات سیاسی و اجتماعی آینده تاثیرگذار خواهیم بود.

جوادیان زاده با تاکید بر اینکه شهرتاریخی و جهانی یزد، شهری جذاب برای جهانیان است؛ بیان داشت: یزد نیازمند یک اراده عمومی برای کسب برند پایتخت کتاب ایران است که امیدوارم این برند فرهنگی با تلاش های موثری که انجام شده است امسال نصیب آن شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه از بخش خصوصی و حوزه صنعت خواست تا در حوزه فرهنگ و کتابخوانی سرمایه گذاری و همکاری بیشتری را داشته باشند.

برچسب ها: یزد ، کتاب
اشتراک گذاری
آخرین اخبار