دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به همگرایی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در مبارزه با پدیده قاچاق اشاره و قاچاق سوخت را تاراج سرمایه ملی و مردمی بیان کرد .
کد خبر: ۶۹۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 16 December 2018

«احمد ترحمی» اظهار کرد: با توجه به نوسانات نرخ ارز، افزایش نرخ سوخت در کشورهای همسایه و ثابت بودن این نرخ در داخل کشور افزایش قاچاق مواد سوختی به خارج از کشور را شاهد می باشیم .
وی افزود: استان یزد به دلیل قرار گرفتن در مرکز کشور محل تردد و ترانزیت سوخت قاچاق از استان های شمالی و سایر استان ها به سمت جنوب و مرزهای شرقي كشور است .
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: در این راستا برای مبارزه با این پدیده شوم که سرمایه ملی و مردمی ما را به تاراج مي برد دستگاه های مربوط تمام امکانات و  فعالیت‌های خود را براي مبارزه با اين اين پديده در سطح استان معطوف ساخته‌اند .
ترحمی ادامه داد: از سوي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌ای نيز نظارت قوي و بر خورد قانوني با كاميون‌ها يا اتوبوس‌هايي كه اقدام به قاچاق سوخت مي‌كنند در دستور كار قرار گرفت .
این مسئول در پايان خاطرنشان كرد: در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تمهیداتی که انجام شده است ،با توجه به سیاست‌های ملی احیاء کارت سوخت راهنمایی‌های لازم به مردم صورت گیرد تا در مرحله‌ای که اعلام می‌شود با آمادگي قبلي استفاده از سوخت با کارت مشخص انجام شود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار