مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با اشاره به صرف تاکنون پنج میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان شماره 2 کانون پرورش فکری مهریز، از پیشرفت فیزیکی 40 درصدی این طرح خبر داد و گفت: ادامه کار به همکاری و پیگیری مسئولان شهرستان و تخصیص بودجه نیاز دارد.
کد خبر: ۶۹۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 15 December 2018

«سید حسین پیغمبری» در دیدار با فرماندار مهریز ضمن بیان این مطلب افزود: برای بهره‏برداری کامل این مرکز به نگاه ویژه مسئولان نیاز است‏.
وی بدون اشاره به بودجه مورد نیاز، ادامه داد: راه اندازی این مرکز نقش مهمی در جذب کودکان و نوجوانان مستعد و علاقه مند منطقه و شکوفایی استعدادهای آنها دارد.
این مسئول تصریح کرد: زمین کانون شماره 2 مهریز به مساحت افزون بر سه هزار مترمربع توسط خیر منطقه برای ساخت این مجموعه فرهنگی، هنری و ادبی اهدا شده است.
پیغمبری در پایان نیز ابراز امیدواری کرد که با پیگیری فرمانداری و همراهی مسئولان منطقه، این کانون هر چه سرعتر تکمیل، تجهیز و مورد استفاده نسل آینده ‎ ساز شهرستان قرار گیرد.
«سید محمد رستگاری» فرماندار مهریز هم در این دیدار به نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برنامه‏های فرهنگی و هنری در جهت ارتقای سطح آگاهی کودکان تاکید کرد.
وی افزود: فعالیت کانون به نحوی است که مورد استقبال مردم و خانواده ‌ ها قرار گرفته است لذا برای تکمیل مرکز شماره 2 حتماً پیگیر خواهیم بود.
یادآور می ‎ شود؛ هم اکنون 18 مرکز ثابت، چهار مرکز(کتابخانه) سیار و یک کتابخانه پستی در استان یزد فعالیت دارد و از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر 9 هزار نفر جذب برنامه ‎ های کانون شده ‎ اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار