سردار میرحیدری خبر داد:
فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به استقرار پلیس راه استان در 9 نقطه حادثه خیز و برف گیر گفت: با تلاش کارکنان پلیس راه استان از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد کاهش 17 درصدی تلفات ناشی از تصادفات در سطح جاده های استان هستیم.
کد خبر: ۶۹۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 15 December 2018

سردار محمدرضا میرحیدری در مراسم شروع طرح زمستانی پلیبس راه استان یزد که با حضور دستگاه ها و نهادهای خدماتی مربوطه در ستاد انتظامی استان اجرا شد اظهار داشت: امروز پلیس تلاش دارد تا ضمن خدمت رسانی به مردم و ایجاد آرامش خاطر آنها در جامعه، رضایت خداوند متعال را نیز کسب کند.
فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به آغاز این طرح از 22 آذرماه در استان گفت: امیدواریم با شروع این طرح و با همکاری همه دستگاه های مسئول، شاهد کاهش تصادفات جرحی، تلفات جانی و خسارت های مالی ناشی از سوانح رانندگی برای مردم در سطح معابر برون شهری استان باشیم. وی این طرح را در راستای هم افزایی و بهبود مدیریت ترافیک محورهای برون شهری استان یزد برشمرد و افزود: باید با همدلی و ارتباط تنگاتنگ بین همه دستگاه های دولتی، زمینه رضایت بیش از پیش مردم از نظام و انقلاب را فراهم سازیم.
میرحیدری تصریح کرد: با توجه به شروع فصل جدید، ماموریت های پلیس نیز تغییر خواهد کرد که پلیس راه و راهور باید آمادگی لازم را در بحث کنترل ترافیک و همچنین پیشگیری از بروز سوانح و حوادث رانندگی داشته باشند.
فرماندهی انتظامی استان با اشاره به استقرار پلیس راه استان در 9 نقطه حادثه خیز و برف گیر اظهار کرد: با تلاش کارکنان پلیس راه استان از ابتدای سالجاری تاکنون شاهد کاهش 17 درصدی تلفات ناشی از تصادفات در سطح جاده های استان هستیم. وی اضافه کرد: مجموعه پلیس راه و راهور می بایست با همپوشانی و تعامل لازم با دستگاه های برون سازمانی دخیل در این امر، پیش بینی و اقدامات لازم را در خصوص رفع مشکلات ترافیکی داشته باشند.
فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه با بیان اینکه از امروز طرح زمستانه در محورها و معابری که نیاز به حضور عوامل پلیس و امدادی دارد، آغاز می شود از تلاش و جدیت همه دستگاه ها مسئول در این طرح، قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار