آیت الله دکتر سیدمصطفی محقق داماد، عملکرد مشاوران رئیس جمهور را ضعیف توصیف کرد و گفت: الان اقتصاد کشور علمی اداره نمی‌شود و به همین دلیل الان این مشکلات را داریم.
کد خبر: ۶۹۰۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 14 December 2018

به گزارش تابناک یزد؛ مصطفی محقق داماد در مراسم تقدیر از نفرات برتر کنکور برگزار شد، اظهار داشت: در اهمیت علم شکی نیست ولی سوال مهم این است که چه علمی را باید آموخت؟! وی افزود: یک زمانی بشر به فکر بودن بود ولی الان بشر فقط به فکر داشتن است ولی دریغ از اینکه کسی توجه کند که مشکلات را باید با دانش و مدیریت علمی حل کرد و با داشته ها کاری نمی توان کرد.

آیت الله سیدمصطفی محقق داماد تاکید کرد: این باور که مدیریت یک علم تخصص است به حل مشکلات می تواند کمک کند.

محقق داماد با بیان اینکه اقتصاد یک علم است تصریح کرد: همین جا از رییس جمهور گله می کنم که چرا ایشان گفتند دانشمندان اقتصاد درسشان را از نو بخوانند؟! به همین دلیل است که شرایط اقتصای این گونه شده و مشاوران رئیس جمهور باید بروند درسشان را از نو بخوانند.

ایشان با درخواست از نخبگان کشور گفت که برای بهتر شدن کشورمان درس بخوانید و ادامه داد: اگر الان رتبه علمی صنعت در دانشگاه به عرش هم رسیده باشد ولی در عمل از این علم استفاده نشود، هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

این استاد دانشگاه خطاب به مسولان دولت تاکید کرد: شما که برای فوتبال و کشتی از خارج متخصص می آورید اگر نمی توانید مشکلات را حل کنید یک نفر را از همان جا بیاورید البته ما می دانیم دانشمندان بسیاری در داخل کشور داریم که مورد غفلت قرار گرفته اند.

 

 

//الف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار