معاون فرماندار تفت تاکید کرد؛
معاون فرماندار تفت گفت: در اطلاع‌رسانی و تبلیغات در جامعه امروز باید از ابزار‌ها و روش‌های نوین استفاده کرد.
کد خبر: ۶۸۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 12 December 2018

سعید پرویزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت در بازدید از واحد‌های اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان گفت: اداره تبلیغات اسلامی به‌عنوان یکی از نهاد‌های فرهنگی کشور، دارای جایگاه و ظرفیت‌های خوبی جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی است که باید از این ظرفیت استفاده کرد.
معاون فرماندار تفت ضمن برشمردن ویژگی‌های نسل جدید و اشاره به شرایط کنونی جامعه ایرانی و جهانی، بر ضرورت استفاده از ابزار‌های نوین ارتباطی توسط سازمان تبلیغات اسلامی برای اطلاع‌رسانی دینی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: امروزه با توجه به گستردگی و تنوع ابزار‌های ارتباطی، باید در مقابله با هجمه دشمنان و معاندین، تلاشی گسترده، نگاهی همه‌جانبه، بینشی وسیع، انسان‌هایی مجرب و کارآزموده به همراه دانش، هنر و فن‌آوری نوین روز به کار گرفته شود.
پرویزی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ، بر اطلاع‌رسانی گسترده دستاورد‌های نظام تأکید و خواستار برنامه‌ریزی مدون و به‌کارگیری کلیه ظرفیت‌ها در این راستا شد.
وی تصریح کرد: تقویت حضور مردم در عرصه‌های فرهنگی و دینی با آثار و برکات فراوانی همراه است و انتظار می‌رود با گسترش فعالیت اداره تبلیغات اسلامی شاهد تحولات فرهنگی در شهرستان تفت باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار