نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد:
نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد با انتقاد از حاشیه‌سازی‌های برخی رسانه‌ها علیه شورا و بیان مطالب غیرواقع و دور از حقیقت، افزود: این حاشیه‌سازی‌ها مانع کار شورا می‌شود و اعضا را از انجام وظایفی که بر عهده‌دارند دور می‌کند.
کد خبر: ۶۸۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 12 December 2018

مرتضی شایق در صد و هفدهمین جلسه علنی شورای شهر یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید ایرج صفاری و پدر شهید ساعتیان، تصریح کرد: امنیت امروز ما و آسودگی و آرامش ما در پیگیری امور و برنامه ها به دلیل همین رشادت‌ها و جان‌فشانی‌ها است که باید قدردان آن باشیم.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد در ادامه به ملاقاتی که رئیس‌جمهور با وزیر راه و شهرسازی و معاونین این وزارت خانه داشت اشاره کرد و بیان داشت: رئیس جمهور در پایان این جلسه از رسانه‌ها و خبرنگاران خواستند که از مردم بپرسند آیا مایل هستند FATF تصویب شد و اجناس 20 درصد ارزان شود یا می خواهند این معاهده تصویب نشود و شرایط همین‌گونه بماند.
وی در این خصوص بابیان اینکه من به‌عنوان نماینده و کسی که انتخاب‌شده مردم هستم می‌گویم مردم ما به گرانی‌ها عادت کرده‌اند و می‌دانند راه‌حل بهبود شرایط اقتصادی چنین اقداماتی نیست، بلکه مردم خواهان این هستند که عزت و عظمت آن‌ها حفظ شود.
شایق ادامه داد: مردم ما هشت سال با تمام دنیا مقابله کردند و جوانان خود را فدا کردند تا یک وجب از خاک این میهن به دست دشمن نیفتد و عزت آن‌ها خدشه‌دار نشود، از مسئولین می‌خواهیم که اسیر سازش نشوند و با اتّکا به توان داخلی و نیروهای نخبه و بی‌نظیر کشور مسیر را ادامه بدهند و معضلات را برطرف کنند.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به مطالب مندرج در برخی رسانه در خصوص برخی قراردادهای شهرداری و حاشیه‌ساز در این خصوص برای شورای شهر، با انتقاد از این حاشیه‌سازی‌ها، تخریب ها و بیان مطالب دور از حقیقت، عنوان کرد: چنین تخریب‌ها و اقداماتی مانع کار شورا می‌شود و اعضا را از انجام وظایفی که بر عهده‌دارند بازمی‌دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار