سرپرست استانداری :
سرپرست استانداری یزد گفت: ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان مردمی، بدون موازی کاری و با محوریت بیان دستاوردهای نظام به مردم تدوین و اجرایی شود.
کد خبر: ۶۸۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 12 December 2018

«محمدعلی طالبی» در جلسه راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان اظهار کرد: ثمره انقلاب با برپایی نمایشگاه‌های مختلف در معرض دید مردم قرار گیرد .
وی افزود: باید از فعالیت‌های کلیشه‌ای که در گذشته برگزار می‌شد خودداری و طرح‌های جدید و جذاب با استفاده از افراد علاقه‌مند و همراهی تشکلها و حمایت دستگاه‌ها برگزار شود .
سرپرست استانداری یزد گفت: ارائه خدمات به مردم باید واقعی و به دور از شعار زدگی و در راستای اهداف عالیه نظام و انقلاب با جلب مشارکت آحاد مردم انجام شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در ادامه به اهمیت پیگیری برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب در استان با فعالیت کارگروه‌ها تاکید و تصریح کرد: برنامه‌ها ستاد دهه فجر باید بیانگر دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی باشد .
حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد فخرالدینی» رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: 25 کارگروه با عضویت دستگاه‌های مختلف در استان فعالیت خود را در راستای تبیین بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در یزد آغاز به کار کردند.
وی افزود: این کارگروه‌ها بر اساس ضرورت نسبت به برنامه‌ریزی و مدیریت برنامه‌ها با جلب مشارکت مردم و تشکل‌ها وظایف خود را انجام می‌دهند .
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: مردمی برگزار شدن جشنهای 40 سالگی انقلاب اسلامی با همکاری مردم، جوانان و دستگاه‌های اجرایی جزو رویکرد مهم این شوراست .
«سعید زارع» جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد اظهار کرد: کارگروه‌ها علاوه بر مرکز استان در 9 شهرستان دیگر تشکیل و با قوت وظایف خود را انجام می‌دهند .
وی تصریح کرد: رویکرد شورا در تشکیل کارگروه‌ها همگی بر جلب همکاری مردم و انجام برنامه‌های جدید برای تبیین دستاوردهای انقلاب در 40 سال گذشته است .
این مسئول ادامه داد: مردم باید نسبت به ارائه دیدگاه‌های خود به کارگروه‌ها و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان برای بهتر برگزار شدن برنامه‌ها اقدام کنند .
زارع در پایان گفت: تلفن 38206233 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای ارائه پیشنهادات مردمی پیش‌بینی شده است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار