فرماندار بافق خبر داد؛
فرماندار بافق گفت: پروژه گازرسانی به دهستان کوشک بافق در دهه فجر سال جاری کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۶۸۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 12 December 2018

 محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان، که در یزد برگزار شد پیرامون تسریع در گازرسانی به دهستان کوشک و صنایع مستقر در آن بحث و تبادل نظر شد.
 زاده رحمانی فرماندار بافق به اهمیت دهستان کوشک و صنایع و معادن مستقر در آن اشاره کرد و خواستار تسریع در گاز رسانی به آن شد.
وی همچنین به محروم بودن تعدادی از ساکنان محلات بافق به خصوص تعدادی کوچه‌های پیرامون شهرداری، بلوار شهدا و بلوار کشاورز اشاره نمود که مقرر شد به منظور گاز رسانی به این مناطق و صدور مجوز‌های مربوطه از سوی شهرداری جلسه‌ای با حضور شهردار، رئیس شورای شهر و مدیرعامل شرکت گاز استان برگزار شود و در خصوص برآورد خسارت آسفالت شکافی و مرمت این معابر تصمیم گیری لازم به عمل آید.
زاده رحمانی همچنین به لزوم گاز رسانی به چاه‌های کشاورزی اطراف میدان غدیر، گودگوار و به خصوص مجتمع‌های پرورش تیلاپیا اشاره کردکه مقرر شد اداره مهندسی شرکت گاز استان طرح و برآورد گازرسانی به این مناطق را تهیه و ارائه دهد.
میدان شاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان نیز ضمن قدردانی از تعامل و پیگیری‌های موثر فرمانداری بافق یادآور شد که حداکثر ظرف مدت ۷ الی ۱۰ روز آینده تفاهم نامه‌ای با دهیاران و اعضای شورای اسلامی دهستان کوشک امضا و زمین مورد نیاز ایستگاه تقلیل فشار نیز از طریق بخشداری و منابع طبیعی شهرستان پیگیری و مجوزات لازم اخذ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار