استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن آگاه باشد که انقلاب اسلامی هیچگاه شکست نمی‌خورد گفت: جایگاه نیروی انتظامی در قلوب ملت ایران نهادینه شده است.
کد خبر: ۶۸۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 12 December 2018

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم راشد یزدی در مراسم گرامیداشت شهید ایرج صفاری که در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد شهدا را تضمین کننده عزت و شرف ملت ایران دانست و اظهار داشت: در هشت سال جنگ تحمیلی جوانان بسیاری خون خود را فدای جمهوری اسلامی کردند تا امروزه ایران در جهان به عنوان یک قدرت معنوی استوار باشد.
استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: طی این سال‌ها دشمنی‌های بسیاری را از سوی کشورهای مختلف دیدیم، ولی آنها نمی‌دانند که جمهوری اسلامی نابود شدنی نیست و همیشه پایدار و استوار باقی خواهد ماند.
وی با اشاره به اینکه شهادت نصیب هر شخص و بنده‌ای نمی‌شود تصریح کرد: شهادت انسان را به یک مقام و مرتبه خاصی می‌رساند که اگر کسی بخواهد به این جایگاه دست یابد باید سال‌های سال‌ها تلاش کند.
راشد یزدی شهید شدن را بهترین و بالاترین درجه مرگ عنوان و تصریح کرد: کسانی که شهید می‌شوند دارای جایگاه ویژه‌ای در نزد خدای متعال هستند.
استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی هیچگاه شکست نمی‌خورد گفت: طی این چهل سال مشاهده کرده‌ایم که دشمن از هر حیله و نیرنگی در راستای نابودی و تضعیف جمهوری اسلامی استفاده کرده ولی به لطف خدای متعال و بصیرت ملت ایران تاکنون کاری از پیش نبرده است.
وی یکی از نمونه‌های دشمنی‌ها علیه جمهوری اسلامی را هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد و افزود: در این جنگ نابرابر 250 هزار نفر از جوانان ما به شهادت رسیدند که 65 هزار نفرشان همسر و فرزند داشتند.
وی در پایان به جایگاه نیروی انتظامی در بین مردم اشاره کرد و گفت: طی چهل سال گذشته نیروی انتظامی به بهترین شکل ممکن فعالیت‌های خود را در راستای حفظ امنیت ایران اسلامی به کار بسته و زمانی که خدماتشان برای مردم است، بدون شک جایگاهشان نیز در قلب مردم قرار دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار