نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی خبر داد:
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث و بهسازی محور‌های مواصلاتی بافق چشم انتظار تامین بودجه است.
کد خبر: ۶۸۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 12 December 2018

محمد رضا صباغیان نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه ای که با حضور فرمانداران بافق و بهاباد و خیرالله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور برگزار شد به پراکندگی حوزه انتخابیه و نامناسب بودن راه‌های مواصلاتی آن اشاره کرد.
صباغیان نبود تخصیص بودجه کافی به محور‌های مواصلاتی را علت زمانبر شدن این پروژه‌ها  برشمرد و گفت: احداث و بهسازی محور‌های مواصلاتی بافق چشم انتظار تامین بودجه است.
مشکل محور‌های مواصلاتی بافق برطرف می شودخادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور نیز ضمن تشریع وضعیت بودجه سال ۹۷ و ۹۸ کل کشور در خصوص حمایت از این پروژه‌ها قول مساعد داد و اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک از این حوزه بازدید نماید.
محمد زاده رحمانی فرماندار بافق نیز در این جلسه  با تشریح وضعیت راه‌های مواصلاتی شهرستان گفت: دو پروژه اساسی و اولویت دار، احداث کنارگذر جنوبی که بزرگراه یزد-بافق را به محور بافق-زرند متصل می‌کند و همچنین تعریض و بهسازی جاده بافق-زرند و اجرای باند دوم بافق-بهاباد است امیدواریم مشکل این مسیرها هرچه سریتر حل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار