مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح «اتاق اولیاء» در سطح کشور راه اندازی می‌شود گفت: مدیران برای کیفیت ‌بخشی به فعالیت مدارس از والدین کمک بگیرند.
کد خبر: ۶۸۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ 11 December 2018

نورعلی عباس‌پور در شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اعلام این خبر که اساسنامه انجمن اولیاء و مربیان در حال بازنگری است اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به موضوع انجمن اولیاء و مربیان توجه و تاکید ویژه‌ای دارد.
مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در آموزش و پرورش بر نقش اولیا در فرآیند تعلیم و تربیت تاکیدات بسیاری شده است تصریح کرد: راه‌اندازی اتاق اولیاء در مدارس یکی از طرح‌های بسیار خوبی است که می‌تواند سبب شود که با حفظ کرامت اولیا، مکانی در راستای برگزاری جلسات اولیا و مربیان وجود داشته باشد.
وی با بیان اینکه این طرح به صورت محدود امسال در برخی از مدارس کشور اجرا می‌شود اضافه کرد: اجرای این برنامه مبتنی بر پیشنهادات خود انجمن‌های اولیاء و مربیان بود چون در مدارس جای مناسبی برای انجام فعالیت‌هایشان وجود ندارند.
عباس‌پور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جای اتاق اولیا در مدارس خالی است، مکاتباتی با سازمان نوسازی مدارس صورت گرفته تا در طراحی مدارس جدید مکانی را در سازمان مدرسه برای اتاق اولیاء پیش‌بینی کنند.
مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه انجمن اولیاء و مربیان در طی سالیان گذشته با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده است گفت: باید در کنار مباحث تئوری بیشتر به کارهای عملیاتی توجه کنیم.
عباسپور در ادامه با اشاره به اینکه مدیران برای کیفیت ‌بخشی به فعالیت مدارس از والدین کمک بگیرند افزود: اعضای انجمن اولیاء و مربیان در مدارس به‌عنوان رابط باید مطالبه‌گر خانواده‌ها و دانش‌آموزان در مسائل آموزشی و تربیتی باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار