فرمانده انتظامی اردکان:
فرمانده انتظامی اردکان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با تخلفات موتوسواران در اردکان خبر داد و گفت: در این راستا ۴۳ موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.
کد خبر: ۶۸۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶ 11 December 2018

سرهنگ سیدرضا صادقیان با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات رانندگی و بیشترین حوادث و تصادفات مربوط به موتورسیکلت‌ها است، اظهار داشت: به منظور مقابله با تخلفات حادثه ساز این وسایل نقلیه همچنین تاکید بر اجرای قوانین، ۴۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف در این شهر توقیف شد.
وی عنوان کرد: این تعداد موتورسیکلت متخلف در طول اجرای یک هفته ای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توقیف و روانه پارکینگ‌ها شده است.
فرمانده انتظامی اردکان با بیان اینکه این طرح برای خودروهای متخلف نیز به اجرا درآمد، خاطرنشان کرد: هشت دستگاه خودروی متخلف نیز به دلیل تخلفات مختلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.
وی، نداشتن پلاک، حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان و ... را از دلایل عمده توقیف این وسایل نقلیه اعلام کرد.
صادقیان بیان کرد: هدف پلیس از اجرای طرح، ارتقاء امنیت اجتماعی افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان است و شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت و ...هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار