سرپرست استانداری یزد تأکید کرد:
سرپرست استانداری یزد با اشاره به ضرورت حراست از دستاوردهای انقلاب بر استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و هنری فارغ از کلیشه‌های تکراری برای بیان دستاوردها و گزارش‌های چهل‌سالگی انقلاب تأکید کرد .
کد خبر: ۶۸۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 11 December 2018

«محمدعلی طالبی» در سومین جلسه شورای اداری شهرستان تفت که با حضور «کمال دهقانی فیروزآبادی» نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه همکاری و همراهی مسئولان دستگاه‌های مختلف در شهرستان تفت مناسب است و باید با نهایت استفاده از این فرصت و با برنامه‌ریزی مناسب، اقدامات خوبی در راستای جلب رضایت مردم انجام شود.
وی درباره برنامه‌ریزی مناسب برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با بیان این‌که نیازمند یک تحول در بیان دستاوردها و تبیین مواضع انقلاب هستیم‌، افزود: تحول گفتمانی و میدان یافتن ابزارهای نو برای انتقال فرهنگ و مفاهیم است.
سرپرست استانداری یزد در ادامه گفت: ما در تبیین مواضع انقلاب و دستاوردهای نظام اسیر راه و ابزارهای سنتی هستیم و لازم است در آستانه چهل‌سالگی و بلوغ انقلاب، برای بیان این دستاوردها قالب شکنی صورت گیرد و از کلیشه‌های تکراری در بحث تبیین انقلاب پرهیز کنیم .
طالبی با بیان این‌که امروز با نسل جدیدی مواجه هستیم که در معرض ابزارهای ارتباطی جدید است،تصریح کرد: خیلی از کلیشه‌های گفتمانی، گزارش‌ها و دستاوردهای انقلاب برای این نسل جذابیتی ندارد و جامعه را نیز اقناع نخواهد کرد.
این مسئول با اشاره به این‌که لازم است برای بیان دستاوردها و گزارش‌های چهل‌سالگی انقلاب اسلامی از ابزارهای نوین و جدید ارتباطی و هنری استفاده مناسب شود، ادامه داد: ادارات و سازمان‌های دولتی برای بیان گزارش، تأثیرپذیری گزارش خود را مورد ارزیابی قرار داده و نهاد و گروه‌های مردمی مرتبط با جامعه را درگیر بیان مواضع و دستاوردهای انقلاب در آن اداره یا دستگاه کنند .
وی خاطرنشان کرد: آرمان‌های انقلاب طیف گسترده‌ای از موضوعات را در برگرفته و این نشان از بالندگی انقلاب اسلامی ایران دارد که در مدت 15 سال از زمان شروع حرکت امام خمینی (ره) تا پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خیلی از مباحث و مطالبات مردمی پرورانده شد و مانند بسیاری از انقلاب‌های دیگر که با یک جرقه یا مطالبه صنفی شروع و تبدیل به یک جریان و حرکت شود و در مدت کوتاهی به سرانجام برسد، نبود .
طالبی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک دوران 15 ساله پرورش‌یافته با اهداف و آرمان بسیار متعالی را به همراه داشت و ظلم است که با نگاه حداقلی و یک هدف خاص انقلاب را تفسیر و بیان نماییم .
سرپرست استانداری یزد عنوان کرد: بسیاری از مطالبات و درخواست‌های مردمی در درون گفتمان انقلاب وجود دارد و نیاز به این نیست که آن را درجایی فراتر از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دنبال کنیم.
وی ادامه داد: چتر انقلاب، مردم و مطالبات مردمی را پوشش می‌دهد و نیاز است دستگاه‌ها و سازمان‌های اداری به مطالبات مردم پاسخگو باشند و خط‌کشی‌های مختلف را کنار گذاشته و به مردم فرصت دهند تا احساس کنند که انقلاب و گفتمان انقلاب برای مطالبات مردمی برنامه و هدف داشته و رسیدگی به مطالبات آنان در درون گفتمان انقلاب تداوم خواهد داشت .
این مسئول اظهار امیدواری کرد با همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان دولتی شرایط بهتری برای مردم در چهلمین سال انقلاب فراهم و با برنامه‌ریزی و اقدامات مناسب طعم خوش چهل‌سالگی انقلاب به کام مردم شیرین شود و رضایت مردم از عملکرد مسئولین به دست آید .
طالبی درباره برنامه‌ریزی در استان در مورد بودجه سال 98 نیز اظهار کرد: در استان یزد برنامه‌ریزی جهت لایحه بودجه آغازشده و منتظر دریافت پیشنهاد‌های ادارات و دستگاه‌های استان هستیم تا با جمع‌بندی، این پیشنهادها را به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ارائه دهیم و با پیگیری نمایندگان مردم، شرایط خوبی در رابطه با بودجه سال 98 برای استان یزد فراهم شود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار