در نشست خبري مدیر عامل و كادر فني خاتم اردکان مطرح شد؛
مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي خاتم اردكان با اشاره به فعاليت‌هاي پشتوانه‌سازي و بومي‌سازي براي تيم ليگ برتري والبال خاتم اردكان، از تشكيل تيم بانوان خاتم در رده جوانان اين رشته خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 11 December 2018

«ابوالفضل كارگر» در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی این باشگاه برای رقابت‌های مختلف در رده‌های گوناگون، خاطرنشان کرد: در حال حاضر قريب ۷۰۰ اردكاني علاقه‌مند به ورزش والیبال در رده‌های سنی نونهالان تا جوانان، در حال فراگرفتن آموزش‌هاي پایه والیبال هستند . 
وي تصریح کرد: برنامه بومی‌سازی کامل تیم خاتم اردکان در رده جوانان باشگاه به صورت 100 درصدي و در رده بزرگسالان دسته يك با حدود ۹۰ درصدی بازیکنان بومی در ترکیب تیم در حال انجام است و امیدواریم با تربیت بازیکنان آینده‌دار اردکانی به هدف بلندمدت خود یعنی معرفی مهره‌های موفق والیبال در کشور دست یابیم . 
كارگر به فعالیت باشگاه خاتم در بخش بانوان نیز اشاره کرد و گفت: تیم جوانان بانوان اردکان با عنوان «خاتم» براي حضور در مسابقات استانی و بزرگسالان شكل گرفته و حركت ارزشمندي براي راهيابي مسابقات دسته يك كشور است.
وی تاکید کرد: با حمایت از سایر رشته‌های ورزشی قهرمانی نظیر شمشیربازی، دو و میدانی، بدن‌سازی و چند رشته انفردای دیگر، مدیران تیم خاتم اردکان به سمت باشگاه‌داری حرفه‌اي گام‌هاي بلندتری بر خواهند داشت . 
اين مسئول در پاسخ به سئوال خبرنگار ایسنا در مورد ظرفیت‌سنجی و شناسایی ظرفیت‌های والیبالی استان در مدارس نيز تصریح کرد: جهت استعداد‌یابی و پرورش استعداد‌های والیبال با آموزش و پرورش تفاهم‌نامه همکاری امضاء شده و به زودی شناسایی استعدادهای والیبال با حضور کارشناسان باشگاه خاتم در سطح مدارس شهرستان آغاز خواهد شد . 
وی به هزینه‌های باشگاه در فصل جدید نیز اشاره کرد و گفت: مجموع پرداختی قراردادها اعم از  بازیکنان و کادر فنی تیم ليگ برتري بزرگسالان خاتم اردكان مبلغی نزدیک به 30 میلیارد و 900 میلیون ریال و مجموع هزینه‌های باشگاه خاتم در مجموع تيم‌هاي لیگ برتر، دسته یک و تیم‌های پایه حدود 50 میلیارد ریال برآورد شده است . 
قهرماني خاتم در ليگ برتر دور از دسترس نيست
«محمدرضا سالک» سرمربی جوان تیم خاتم اردكان نیز در این نشست با اشاره به آخرین شرایط نماینده استان در لیگ برتر والیبال مردان، تصریح کرد: هرچند در این فصل تیم با تاخير زيادي شكل گرفت اما با همکاری هیات مدیره، بازیکنان خوبی در حد بضاعت باشگاه جذب تیم شدند . 
وي تصریح کرد: در مسابقات لیگ برتر علی‌رغم نداشتن دوران آماده‌سازی مناسب و زمان اندک تا شروع رقابت‌ها بلافاصله بعد از شكل‌گيري تیم، نتایج خوبی را تاکنون کسب کرده‌ایم . 
سالك با اشاره به این که خاتم اردکان در فصل جدید به دنبال قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر و راهیابی به مسابقات حذفی مرحله دوم این رقابت‌هاست، تاکید کرد: به قهرمانی لیگ برتر می‌اندیشیم و آن را دور از دسترس نمی‌بینیم چرا که هم بازیکنان هم کادرفنی در نیم فصل دوم شرایط مطلوب تری را تجربه خواهیم کرد . 
وی به مسابقات جهانی و نتایج تیمش نيز اشاره کرد و گفت: در مسابقات جهانی در گروه بسیار سختی قرار داشتیم و مسابقه با تیم‌های حرفه‌ای از کشورهای صاحب‌نام والیبال دنیا از جمله ایتالیا، لهستان و برزیل، کار ساده‌ای نبود . 
سالک تصریح کرد: گرفتن بیش از ۲۰ امتیاز در برخی از ست‌ها  هنگامي كه تیم‌های حریف به تمام معنا حرفه‌ای بودند، کار بزرگ بازیکنان خاتم بود.
سرمربي خاتم اردكان در پایان نيز عنوان كرد: کادر فنی و سرپرستی تیم تاكنون عاشقانه و با کمترین دستمزد، از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند و پا به پای بازیکنان خود با هدف کسب بهترین نتیجه‌ها و شادی دل هوادارن خود در هر بازی تمام تلاش خود را به کار بسته و خواهند بست. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار