فرمانده گردان امام حسین (ع) اردکان:
لیه‌السلام) اردکان از ارسال کمک‌های مردمی این شهرستان برای جبهه مقاومت اسلامی در سوریه خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 11 December 2018

به گزارش تابناک یزد؛ فرمانده گردان امام حسین (ع) با اشاره به اینکه امروز مرزهای اسلام توسط تروریست‌ها تهدید شده است، گفت: مسلمانان باید در هر نقطه از دنیا و با هر توان و امکاناتی هستند به حمایت از مدافعان حریم اسلام برخیزند.

وی افزود: خوشبختانه در سایه هوش سیاسی و بیداری مردم ایران اسلامی، ملت ما از مدافعان حرم حمایت کرده و قدردان آن‌ها در تأمین امنیت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرزها هستند.

فرمانده گردان امام حسین (علیه‌السلام) اردکان بابیان اینکه رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی از هر دین و آیینی در برابر گروه‌های تروریستی تکفیری حضور دارند، تصریح کرد: هر جا صدای مظلومی به گوش برسد جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مظلومین به پا خواهد ایستاد و مردم ایران به پشتوانه امام و رهبر خود از هیچ حمایتی دریغ نخواهند کرد.

وی با قدردانی از حمایت‌های مردم در این راه، از ثمن‌ها و تشکل‌های مردمی خواست که ضرورت حضور و مستشاری ایران در عراق و سوریه را برای اقشار مختلف جامعه تبیین کرده و در راستای جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت تلاش کنند.

کمالی گفت: کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری‌شده مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اردکان در قالب مواد غذایی و خشکبار به جبهه مقاومت اسلامی در سوریه ارسال شد.

وی، در پایان گفت: شماره‌حساب 2-24228-42-3411 ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت شهرستان اردکان نزد بانک انصار برای دریافت کمک مالی به مدافعان حرم در نظر گرفته‌شده است که عموم مردم می‌توانند در حمایت از این جبهه سهیم باشند.

 

//فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار