سرپرست شهرداری اردکان:
سرپرست شهرداری اردکان با اشاره به این که اردکان به‌عنوان دروازه استان یزد تلقی می‌شود، گفت: این موقعیت موجب سنگین‌تر شدن وظایف ما و تلاش بیشتر جهت جلب رضایت مسافران است که در این راستا باید با همت مضاعفی پای ‌کار بیاوريم .
کد خبر: ۶۸۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 09 December 2018

«اباذر غفوری» در دومین جلسه ستاد نوروزی ۱۳۹۸ با اشاره بر موقعیت جغرافیایی شهرستان اردکان و با تأکید بر زیباسازی ورودی‌های شهر، افزود: محورهاي ورودی، معرف شرایط کلی شهر بوده و در ذهنیت مسافران نوروزی نسبت به جایگاه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهر تأثیرگذار خواهد بود . 
وی با اعتقاد بر این که جاذبه‌های گردشگری ما تنها به جاذبه‌های تاریخی محدود نمی‌شود، اظهار كرد: جاذبه‌ها و میراث معنوی اردکان از جایگاه خوبی برخوردار است که باید به گردشگران معرفی شود تا آن‌ها با این ‌همه گوناگونی فرهنگ و هنر در اردکان آشنا شوند و این موضوع می‌تواند در جذب گردشگر نقش خوبی ایفا کند . 
سرپرست شهرداری اردکان تصریح کرد: بسیاری از گردشگران و مسافرانی که به شهر ما می‌آیند بخشی از این میراث را نمی‌شناسند و متأسفانه این میراث هنوز ناشناخته است، بنابراین ایام نوروز فرصت مناسبی است تا میراث معنوی و صنایع‌دستی اردکان به گردشگران و مسافران معرفی شود . 
در ادامه این جلسه، کمیته‌های زیرمجموعه ستاد نوروزی نظیر کمیته تبلیغات، اطلاع‌رسانی و تشریفات، کمیته تأسیسات و زیباسازی، کمیته عمران و خدمات شهری و کمیته بافت تاریخی مشخص شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار