مدیرکارخانه سیمان تجارت مهریز خبرداد؛
مدیر کارخانه سیمان تجارت مهریز از تعمیر اصلی‌ترین قطعات کوره پخت کلینکر شامل رینگ و تراست رولر توسط کارشناسان داخلی کارخانه برای نخستین بار خبر داد.
کد خبر: ۶۸۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ 09 December 2018

مسعود جلیلیان مدیر کارخانه سیمان تجارت مهریز گفت: تعمیر اصلی‌ترین قطعات کوره پخت کلینکر شامل رینگ، تراست رولر شرکت سیمان تجارت مهریز به روش مهندسی معکوس بدون توقف خط تولید برای نخستین بار در ایران انجام شد.
وی افزود: قطعات کوره پخت کلینکر دچار مشکل فنی اساسی شده بود که با نظر کارشناسان خارجی و داخلی با توقف ۴۵ روزه و مبلغی معادل ۴۸ هزار یورو انجام می‌گرفت، اما تعمیر این قطعات توسط متخصصان و کارشناسان داخلی شرکت سیمان مهریز ظرف مدت ۱۰ روز و با هزینه بسیار اندک انجام شد.
جلیلیان اظهارداشت: این شرکت توانسته با مطالعات زیاد و عدم دسترسی به نقشه‌های شرکت سازنده به روش مهندسی معکوس به یک رکورد جدید دست یابد که این برای نخستین بار انجام شده است.
مدیرکارخانه سیمان مهریز بیان کرد: تعمیرات اینگونه تجهیزات توسط شرکت‌های سازنده و یا شرکت‌های داخل کشور با توقف‌های طولانی و هزینه‌های زیادی انجام می‌شود ولی متخصصان و کارگران این کارخانه توانستند بدون توقف این تعمیرات را انجام دهند که برای این کارخانه باعث افتخاره که چنین نیروهایی را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار