معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی یزد با اشاره به مزیت‌های استان در حوزه نساجی گفت: اولین استارتاپ صنعت نساجی با عنوان ایده شو در یزد برگزار می‌شود .
کد خبر: ۶۸۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 08 December 2018

«ذبیح‌الله زارع» با اشاره به نقش استارتاپ‎ها در توسعه صنایع کوچک و متوسط، اظهار کرد: استارت به عنوان کسب و کارهایی که برپایه فناوری و تکنولوژی ایجاد شده عامل موثری برای رشد سریع صنایع کوچک است.
وی افزود: اولین رویداد استارتاپ صنعت نساجی یزد با عنوان «ایده‌شو» ششم دی‌ماه همزمان با نمایشگاه صنعت نساجی در استان برگزار می‌شود.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: این استارتاپ یک رویداد کارآفرینی است که با حضور افراد صاحب ایده در حوزه‌های برندسازی، توسعه بازار صادرات، طراحی پوشاک و تکنولوژی در صنعت نساجی برگزار می‌شود.
زارع در ادامه دلیل انتخاب نساجی به عنوان اولین استارتاپ صنعتی را مزیت‌های سرمایه گذاری، تعداد بالای واحدها و اشتغال قابل توجه نساجی دانست و بیان کرد: در حال حاضر یک هزارو 59 واحد تولیدی با اشتغال زایی 21 هزار و 600 نفر در استان یزد فعالیت می‌کنند.
این مسئول تصریح کرد: 92 درصد صنایع استان یزد را صنایع خرد، کوچک و متوسط با 60 درصد اشتغال صنعتی و 40 درصد سرمایه گذاری در بخش صنعت تشکیل می‌دهد.
وی در پایان با اشاره به این‌که شرکت در این استارتاپ برای کلیه علاقه مندان و ایده پردازان آزاد است، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و برخورداری از حمایت های ویژه به سایت textile-event.ir مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار