با حضور کاپیتان تیم ملی برگزار شد؛
اولین دوره مربیگری درجه 3 کبدی با حضور مرضیه عشقی کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان و شرکت 20 نفر از استان‌های یزد و کرمان در ابرکوه برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 08 December 2018

اولین دوره مربیگری درجه 3 کبدی در ابرکوه با حضور کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان کشور برگزار شد.
گلریز امیدواری رئیس هیئت کبدی بانوان شهرستان ابرکوه در گفتگو با فارس اذعان کرد: این دوره باهدف آموزش و تربیت مربیان این رشته به مدت سه روز برگزار شد که طی آن 20 شرکت‌کننده از شهرستان‌های ابرکوه، میبد، بافق، بخش ندوشن و استان کرمان حضور داشتند.
در ادامه کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان که مدرس دوره مذکور بود، ابراز کرد: تیم ملی کبدی بانوان تاکنون افتخارات بسیاری ازجمله نایب‌قهرمانی المپیک آسیایی کره جنوبی، عنوان سومی المپیک آسیایی گوانگژو چین، نایب‌قهرمانی المپیک داخل سالن کره جنوبی و... را به دست آورده است.
مرضیه عشقی که مدت 12 سال است به عضویت تیم ملی درآمده و 4 سال است که عهده‌دار سمت کاپیتانی تیم ملی است، گفت: یزد یکی از استان‌های فوق‌العاده پر پتانسیل در حوزه ورزش و به‌ویژه رشته کبدی است و امیدوارم تیم یزد قوی‌تر ز گذشته در سطح کشوری ظاهر شود.
عشقی اذعان کرد: مربیانی که در این دوره آموزش دیدند هرکدام می‌توانند با انتقال این مطالب به علاقه‌مندان کبدی در شهرستان‌های خود، تیم‌های قوی تشکیل داده و حضور آینده تیم استان یزد در مسابقات را به‌صورت منسجم‌تر و پرتوان‌تر از گذشته تضمین کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار