مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان یزد خبر داد؛
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان یزد از بهره مندی بهره مندی ۲۱ هزار نفر از خدمات بیمه روستائی خبرداد و گفت انتقال سابقه بیمه از روستائی و عشایر به سایر بیمه‌ها از مزایای بیمه روستائی است.
کد خبر: ۶۸۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ 22 November 2018

حسن ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان یزد گفت: افراد به ویژه سرپرستان خانوار که فاقد بیمه تامین اجتماعی، فوت، بازنشستگی، از کار افتادگی و در مناطق روستایی عشایری و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت ساکنند می توانند از خدمات بیمه روستایی و عشایری بهره‌مند شوند.

ابراهیمی افزود: همچنین صاحبان مشاغل مرتبط با کشاورزی، صنایع دستی و فرش هم می توانند با مراجعه به یکی از کارگزاری‌های بیمه روستائی و عشایری در شهرستانها و یا دهستان‌های از بیمه روستایی استفاده کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان امکان انتقال سابقه بیمه از روستائی و عشایر به سایر بیمه‌ها را از مزایای بیمه روستائی دانست و افزود: تاکنون ۳۹۰ هزار نفر از این مزیت استفاده کردند.

ابراهیمی گفت: در حال حاضر ۲۱ هزار نفر از خدمات بیمه روستائی استفاده می کنند و حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در حال دریافت مستمری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار