سرپرست استانداری یزد؛
سرپرست استانداری یزد گفت: حضور پرشور مردم در جشنواره فیلم رضوی نمایانگر گرایش زیاد آن ها به حوزه فرهنگ و هنر است. حضور مردم در جشنواره فیلم رضوی غیر قابل تصور بود
کد خبر: ۶۸۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ 21 November 2018

محمدعلی طالبی سرپرست استانداری یزد گفت: طبق گزارش‌ها، فیلم‌های روی پرده جشنواره فیلم رضوی، با استقبال خوب و ظرفیت کامل سالن اکران همراه بود که این حضور ما را امیدوار می‌کند.

طالبی گفت: مردم استان یزد گرایش خوبی به حوزه فرهنگ و هنر دارند و این می‌تواند زمینه‌ی ارتقاء شاخص‌های انسانی در جامعه باشد.

وی افزود: جشنواره‌های رضوی در کشور ما یک تحرک بسیار خوبی را در حوزه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی بوجود آورده و تنوع موضوع و پراکندگی جغرافیایی در کشور دارد که توانسته استعداد‌های خوبی را در بخش‌ها و رشته‌های مختلف معرفی کند.

سرپرست استانداری یزد گفت: خوشبختانه استان یزد تحرک بسیار خوبی در برگزاری جشنواره‌ها بویژه در حوزه فیلم کوتاه و مستند داشته که یکی از نشانه‌های این تحرک را می‌توان حضور چشمگیر هنرمندان یزدی در جشنواره دانست.

محمدعلی طالبی افزود: جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی، فرصت مناسبی است تا عرصه‌ای از رقابت بوجود آید و انگیزه‌ای برای حضور هنرمندان برای خلق آثار تاثیرگذار در سال‌های آینده ایجاد شود.

وی با تاکید بر حمایت مسئولان از برگزاری رویداد‌های فرهنگی در یزد، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت این استان برای برگزاری جشنواره‌های ملی با موضوعات مختلف استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار