رییس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان یزد با بیان این که یزد از شنبه‌ي آينده تحت تاثیر مجدد موج ناپایدار جوی قرار می‌گیرد، برای یکشنبه شب تا روز دوشنبه در برخی نقاط استان بارش پيش‌بيني كرد.
کد خبر: ۶۸۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 21 November 2018

«سیدعباس میرشمسی» با اشاره به بارش‌های روز گذشته در استان، اظهار کرد: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته شاهد بارش خوب باران در استان بودیم.

وی به نقاط پربارش استان طي شبانه‌روز گذشته اشاره کرد و افزود: براساس گزارش‌هاي به دست آمده «دره‌شیر سانیج» با 11 میلی‌متر، خودسفلی و باجگان با 10 میلی متر، سلطانب سانیج و ببروئیه با 8 میلی متر و سبزدشت و کذاب نیز با 7 میلی متر بيشترين بارندگی را داشتند.

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد همچنين گفت: در 24 ساعت گذشته روستاي ده‌بالا با دمای کمینه منفی سه درجه سانتی‌گراد، سردترین و بافق با دمای بیشینه 18 درجه سانتی گراد، گرم‌ترین نقاط استان بودند.

وی با بیان این ‌که هوای استان یزد طی امروز چهارشنبه 30 آبان ماه تا فردا پنجشنبه تحت تاثیر شرایط جوی خاصی قرار نمی‌گیرد، اظهار کرد: برای روزهای پایانی هفته به ویژه جمعه شاهد روند افزایشی دما خواهیم بود.

میرشمسی اضافه كرد: البته برای جمعه شب دوم آذرماه احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان وجود دارد.

وی با اشاره به این ‎ که یزد از بعداز ظهر شنبه تا صبح یکشنبه چهارم آذر تحت تاثیر موج‌های بارشی قرار می‌گیرد، افزود: برای یکشنبه شب تا روز دوشنبه هم در برخی نقاط شاهد بارش باران هستیم.

این مسئول در پایان پیامدهای جوی این موج ناپایدار را برای روزهای آتی وزش باد نسبتاً شدید، پیش‌بینی و خاطرنشان کرد: دمای هوا در روزهای شنبه و یک‌شنبه سه تا پنج درجه کاهش می‌یابد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار