مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد خبر داد؛
مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد از فعالیت پروژه های حمل و نقل ، ریلی و هواپیمایی در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 22 November 2018

به گزارش «تابناک یزد»، محمد رضا نقصان محمدی مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد در نشست شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان ضمن عرض خیرمقدم به تجلیل از فعالیت‌های و پروژه‌های حمل و نقل، ریلی و جاده‌های یزد و از برنامه های فرودگاه و هواپیمایی هما در استان خبر داد.

نقصان محمدی افزود: با توجه به فعالیت‌های گسترده و مناسبی که از سوی دستگاه‌های حمل و نقلی استان صورت پذیرفته و پروژه‌های خوبی که در این حوزه عملیاتی شده را باید در قالب بسته‌های عملکردی به مقام عالی وزارت ارائه نمود.

وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های آماده به افتتاح با زدید می کند
مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: خوشبختانه در همه حوزه ها، پروژه‌های خوبی داریم که قابل افتتاح و یا کلنگ زنی است و می‌توانیم با برنامه ریزی با حضور وزیر راه و شهرسازی مورد بازدید قرار دهیم.

وی افزود: در بخش راه سازی و ساخت راه‌ها علیرغم کمبود اعتبارات و مطالبات پیمانکاران، توانسیم برخی از پروژه‌ها را مثل بزرگراه یزد بافق که یکی از پروژه‌های مهم استانی بود به ثمر برسانیم و یا اکثر پروژه‌های را بصورت فعال حفظ نمائیم و همچنین درحوزه راه روستایی بیش از ۲۲۰۰ کیلومتر راه روستایی آسفالته بالای ۲۰ خانوار و ۳۵۰۰کیلومتر راه روستایی آسفالته زیر ۲۰ خانوار داریم که در این حوزه نیز اقدامات خوبی صورت پذیرفته است.

کلنگ زنی آزاد راه نائین به انار در آینده نزدیک
نقصان محمدی با اشاره به یکی از مهمترین پروژه‌های ملی در استان، اظهار امیدواری کرد؛ انشالله با حضور وزیر راه و شهرسازی به استان بتوانیم کلنگ آزاد راه نائین به انار را به زمین بزنیم و شاهد یک رویداد ملی در استان یزد باشیم.

نقصان محمدی با اشاره به سیاست‌های جدید وزارت راه و شهرسازی در تسریع پروژه‌ها به ویژه مسکن مهر گفت: خوشبختانه استان یزد دومین استان است که توانسته با ساخت بیش از ۲۲ هزار واحد مسکن مهر، پرونده این پروژه ملی را در استان یزد ببندد.

وی از مدیران کل خواست در جهت ارتقاء حوزه فعالیت خود درخواست‌هایی را با هماهنگی مدیران ارشد استان آماده نموده و جهت پیگیری‌های بعدی به این شورا ارائه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار