مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری یزد از برگزاری کارگاه تولید پوستر و تبلیغات شهری با موضوع «40 سالگی انقلاب اسلامی» در خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 21 November 2018

«حسین دشتی» با اشاره به برنامه های حوزه هنری برای تولید آثار فاخر انقلابی، اظهار کرد: کارگاه تولید پوستر و تبلیغات شهری با موضوع «40 سالگی انقلاب اسلامی» از 30 آبان با حضور هنرمندان و طراحان گرافیک در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه تخصصی به میزبانی حوزه هنری یزد زیر نظر «محمدجواد قاسم‌پور» و «مصطفی معمی‌وند» از طراحان گرافیک کشور فعالیت می‌کند.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری یزد در ادامه با اشاره به ثبت‌نام حدود 25 نفر از طراحان و فعالان عرصه گرافیک استان در این دوره گفت: در این کارگاه هنرمندان با تعامل و هم‌فکری آثاری را در زمینه 40 سالگی انقلاب اسلامی خلق می‌کنند .

دشتی تولید آثار هنری پرمحتوا، امید آفرینی برای حرکت و پیشرفت و همچنین بازنمایی نقاط قوت و توانمندی‌ها و سرمایه‌های درونی از زوایای متنوع و روایت‌های تصویری مختلف را از جمله رویکردهای این کارگاه عنوان کرد و «فصلِ گفتن»، «پاسخ ایرانی»، «نسلِ سلمان»، «کلید در دست جوانان» و « انقلاب، تفکر پویا» را از موضوعات آن برشمرد .

وی با بیان این‌که آثار تولیدی به جشنواره هنر مقاومت ارسال می‌شود، تصریح: این کارگاه چهارشنبه 30 آبان در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی آغاز و تا دوم آذر ادامه دارد.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری یزد افزود: این کارگاه آموزشی ـ تولیدی از سری کارگاه‌های پنجمین جشنواره هنر مقاومت است که با همکاری حوزه هنری استان یزد و کانون طراحان یزد(ترنج) برگزار می‌شود .

گفتنی است؛ پنجمین جشنواره هنر مقاومت با دبیری مسعود نجابتی و به همت گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح در10بخش « پوستر»، «تبلیغات شهری» ، «کارتون و کاریکاتور»، «تصویر سازی»، «طراحی صنعتی»، «پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک»، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی ـ پژوهشی» دی و بهمن سال‌جاری برگزار خواهد شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار