فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد از فعالیت 30 گروه جهادی این ناحیه درزمینه محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 21 November 2018

سرهنگ عباس جوکار در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی لازم دانستند تا برخی از نهادها را تشکیل دهند.

وی افزود: یکی از نهادهایی که به این منظور به دستور امام در آذر ۵۸ شکل گرفت مجموعه بسیج مستضعفین بود تا عملیات فکر سازی و کادر سازی را برای انقلاب انجام دهد. بسیج تلاش کرده است تا با اشاعه تفکر بسیجی در جهان اسلام مسلمانان را هوشیار، بیدار و بصیر کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد تأکید کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و هفته بسیج بازنمایی تصویر امیدبخش و وحدت‌آفرین پیشرفت و خدمت به مردم را در دستور کار داریم.

جوکار تصریح کرد: شعار امسال هفته بسیج، بسیج مظهر ایستادگی، قدرت، پیشرفت، وحدت و خدمت است. بسیج با رویکرد جدیدی که در سال ۹۷ در دستور کار قرار داده تلاش می‌کند اهداف انقلاب اسلامی را دنبال کرده و در حوزه‌های مختلف سیاسی، دفاعی، امنیتی و سازندگی امدادرسانی خدمت‌رسانی علم فناوری و اقتصاد مقاومتی کارنامه درخشانی از خود برجای بگذارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد در ادامه اظهار داشت: در هفته بسیج بازنمایی الگوی کارآمد بسیج و جوانان انقلابی به‌عنوان مؤلفه قدرت انقلاب برای پیشرفت و عبور از مشکلات را در دستور کار داریم. تلاش می‌کنیم با اجرای برنامه‌های در دست اقدام برای سازندگی و خدمت به مردم که با فعالیت‌های گروه‌های جهادی در مناطق مختلف کمتر توسعه‌یافته کشور و استان یزد گره‌خورده است امید را به دل مردم بازگردانیم.

وی اضافه کرد: ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد برای هفته بسیج بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه را در دستور کار خود قرار داده که روند اجرای این برنامه‌ها از صبح امروز آغازشده است. در این هفته برنامه‌های متعددی اجرا خواهد شد تا تلاشی باشد در راستای ترویج فرهنگ بسیج در جامعه.

جوکار تأکید کرد: یکی از برنامه‌های شاخص ما در هفته بسیج، گشت‌های رضویون است که باهدف ارتقاء امنیت محلات در دستور کار قرارگرفته است و در اجرای این طرح هماهنگی بسیار خوبی با دستگاه‌های مربوطه انجام‌شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد تصریح کرد: امروز بسیج نسبت به‌روزهای آغازین تشکیل خود بسیار قدرتمندتر است و بسیجیان ما آمادگی دارند تا برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنند. بدون شک اگر تفکر ایستادگی مقاومت بر روحیه بسیجی در هر حوزه‌ای تبلور پیدا کند در آن حوزه هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه همه‌کسانی که دل درگرو این نظام و انقلاب دارند بسیجی هستند، اظهار داشت: در حوزه محرومیت‌زدایی با ۳۰ گروه جهادی در روستاهای محروم استان و خارج از استان نظیر مناطق زلزله‌زده کوهبنان و کرمانشاه خدمات خود را به مردم ارائه می‌دهیم. در سال ۹۷ رویکرد جدیدی که مجموعه بسیج دنبال می‌کند خدمت‌رسانی به محلات آسیب‌پذیر و کمتر توسعه‌یافته شهرهاست که در این زمینه نیز در شهر یزد تاکنون اقدامات خوبی انجام‌شده و رضایت مردم را به دنبال داشته است.

جوکار در پایان گفت: بسیج اهل عمل است و شعار نمی‌دهد و به دنبال این نیست که به تبلیغ اقدامات خود بپردازد؛ چراکه بسیجیان ما خدمت به مردم را به مرحله عمل درآورده‌اند و مردم به‌خوبی خدمات آن‌ها را مشاهده می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار