مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد مطرح کرد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از رشد ۱۵ درصدی توسعه‌ تشکل‌های در حوزه کارگری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ 21 November 2018

محمدحسین ریاحی در مراسم سالروز تصویب قانون کار جمهوری اسلامی ایران در جمع کارگران یزدی با اشاره به اینکه مرحوم نوربخش بدون هیچ چشم‌داشتی در عرصه خدمت‌رسانی به کشورمان از هیچ تلاشی فروگذار نبود، گفت: قانون کار جمهوری اسلامی یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین قوانین کشور محسوب می‌شود؛ چراکه کار را در راستای توسعه و اهداف بلندمدت ما میسر و محقق می‌سازد.

وی افزود: امسال در چهلمین سالروز نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفته‌ایم و با توجه به انواع ناملایمت‌های بین‌المللی بایستی در راستای جامعه کارگری بیش از بیش اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه افتخار ما در حوزه جامعه کارگری گرداندن چرخ‌های اقتصادی است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: در حقیقت اقداماتی که توسط مجموعه دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان در حوزه کار و کارگری وجود دارد، توجه و اهتمام لازم را می‌طلبد.

ریاحی، از رشد ۱۵ درصدی توسعه‌ تشکل‌های در حوزه کارگری در استان یزد خبر داد و عنوان کرد: درواقع حقوق و دستمزد کارگران با توجه به شرایط تورم مطلوب و مناسب نیست؛ لذا قرار بود تا طی هفته جاری این مسئله به وزارت خانه ارسال شود و تصمیمات خوبی در این راستا صورت گیرد که با درگذشت مرحوم نوربخش این موضوع به روزهای آتی موکول شد که امیدواریم در این راستا اصلاح حقوق و مزایا را شاهد باشیم.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً تعامل و همکاری کارگران می‌تواند منشأ خیر و برکاتی باشد؛ همچنین تمام توان خود را با هماهنگی مدیران و مسئولان اجرایی استان در راستای بهبود وضعیت زندگی کارگران به کار خواهیم بست و امیدواریم که جامعه‌ای با آرامش و نشاط و گذرا از این ناملایمت‌ها را در این سال و سال‌های آتی را در استان شاهد باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار