سرپرست استانداری یزد:
سرپرست استانداری یزد، تشکل‌های کارگری را بازوی مسئولان در بخش‌های مختلف استان عنوان کرد.
کد خبر: ۶۸۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷ 21 November 2018

محمدعلی طالبی در مراسم سالروز تصویب قانون کار جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک این روز به جامعه کارگری استان یزد، گفت: درواقع جمهوری اسلامی ایران یکی از معدود نظام‌هایی است که دارای قانون کار است و ضرورت دارد هر اقدامی در جهت تقویت این قانون در جامعه کارگری انجام گیرد.

وی افزود: خوشبختانه امروزه علیرغم تمامی مشکلاتی که در جامعه کارگری وجود دارد و ما این مشکلات را درک می‌کنیم، بهترین روابط در جامعه کارگری استان صورت گرفته و از نظرات کارگران استان نهایت استفاده شده است.

سرپرست استانداری یزد اظهار داشت: با توجه به اینکه کمیسیون کارگری زیرمجموعه شورای تأمین است؛ لذا تأکید شده تا خانه کارگری و نماینده تشکل‌های کارگری در جلسات ما حضور داشته باشند و بسیاری از مواقع نظرات آن‌ها ما را راهگشا بوده است که این مهم بسی جای تقدیر و تشکر است.

طالبی با بیان اینکه نماینده تشکل‌های کارگری و خانه کارگر حتی در رفع و حل برخی از مشکلات واحدهای صنعتی بسیار راهگشا هستند، عنوان کرد: درواقع نماینده تشکل‌های کارگری و خانه کارگر در تأمین امنیت و آرامش جامعه در کنار مسئولان نقش‌آفرینی می‌کنند که این مهم نیز جای تقدیر و تشکر دارد.

این مقام مسئول، تشکل‌های کارگری را بازوی مسئولان در بخش‌های مختلف استان عنوان کرد و بیان داشت: در حقیقت برخی از مواقع جامعه کارگری به دلیل نداشتن امنیت روانی لازم، همیاری و همکاری لازم را با ما ندارند که این موضوع بیش از بیش بایستی موردتوجه ما قرار گیرد.

وی با اشاره به مشکلات جامعه کارگری در استان یزد، تصریح کرد: درواقع با توجه به اینکه وجود تشکل‌های کارگری به‌عنوان یکی از سیاست‌ها اعلام شده بود و همچنین گرچه این تشکل به‌عنوان بلندگوی کارگران، ممکن است زیاد خوشایند یک مسئول نباشد، اما بااین‌حال اعتقاد ما بر این است که حضور تشکل‌ها می‌تواند در سامان‌دهی درخواست‌ها و مطالبات کارگران مؤثر باشد و درواقع بازوی مسئولان در رفع مشکلات جامعه کارگری باشند.

سرپرست استانداری یزد در پایان اضافه کرد: خوشبختانه امروزه ظرفیت بسیار خوبی در اختیار ما قرار دارد تا هدفمند در راستای حقوق و مزایای کارگران بیش از بیش تلاش کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار