مدیرکل استاندارد استان یزد:
مدیرکل اداره استاندارد استان یزد از پیگیری برای راه‌اندازی دفتر استاندارد در شهرستان مهریز خبر داد و گفت: راه‌اندازی این دفتر با توجه به صنعتی بودن مهریز، ضروری است.
کد خبر: ۶۸۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 20 November 2018

محمدحسین ماجدی اردکانی در نشست کارگروه استانداردسازی و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات در شهرستان مهریز اظهار داشت: در این شهرستان در رشته های برق، بسته بندی سلولزی، ساختمانی، شیمیایی، غذایی، مکانیک، مهندسی پزشکی، نساجی و چرم، ۵۲ واحد تولیدی که در مجموع ۱۲۰ فرآورده را تحت پوشش دارند، فعال هستند که لازم است دفتر استانداردسازی برای کنترل این کیفیت این کالاها و برقراری ارتباط بیشتر در مهریز راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد: افتتاح دفاتر استانداردسازی بنابر سیاست‌های کلی سازمان ملی استاندارد ایران در محل‌ها و مراکزی که ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد و تدوین استاندارد همچنین زمینه سازی استاندارد سازی حس می شود، ایجاد خواهد شد و پیش از این، در محل دفتر اتحادیه صنف زرگر، دانشگاه آزاد اسلامی و کانون وکلای یزد دفاتر مذکور افتتاح شده اند.

دبیر شورای فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به منظور ارتقاء سطح استاندارد و افزایش آگاهی‌های تمامی قشرهای مردمی از کیفیت، از مسئولان شهرستان درخواست دارم تا نیرویی را که دارای تحصیلات دانشگاهی و تجارب فنی است، به اداره کل استاندارد استان یزد مامور کنند تا ضمن استقرار در مهریز، نسبت به استانداردسازی و توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد در منطقه اقدام نماید.

ماجدی اردکانی از فرماندار مهریز خواست: تا دستور لازم به منظور ایجاد و افتتاح دفتر استانداردسازی کالا و خدمات در این شهرستان را صادر کند.

استاندارد، امنیت و آرامش جامعه را افزایش می دهد

فرماندار شهرستان مهریز نیز در این جلسه از ایجاد و افتتاح دفتر استانداردسازی کالا و خدمات در منطقه استقبال کرد و اظهار داشت: برنامه ریزی می کنیم تا دغددغه های موجود تولیدکنندگان، اصناف، مدیران و مسئولان در زمینه ارتقاء سطح استاندارد و کیفیت در این شهرستان برطرف شود.

سیدمحمد رستگاری عنوان کرد: تلاش می کنیم با ایجاد تعاملات هر چه بیشتر، زمینه های توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد فراهم شود زیرا معتقدیم گرایش به سمت استاندارد، سبب فزونی امنیت و آرامش جامعه شده می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار