مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به عضویت 20 کتابفروشی استان یزد در طرح پاییزه کتاب، گفت: طرح پاییزه کتاب از ٢٤ آبان ماه در کتاب‌فروشی‌های استان یزد آغاز شده است.
کد خبر: ۶۸۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 20 November 2018

«مجید جوادیان‌زاده» با بیان این که 12کتابفروشی در مرکز استان و هشت کتاب‌فروشی در شهرستان‌های استان عضویت طرح پاییزه کتاب را برعهده دارند، افزود: طرح پاییزه کتاب با شعار «حال خوش خواندن» در پاییزه کتاب، دهمین گام در راستای اعطای یارانه نشر کتاب از طریق كتاب‌فروشی‌هاست.

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی‌های طرح عضو با ارائه کارت ملی کتاب‌های خود را با تخفیف ویژه دریافت کنند.

وي همچنین از علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتابخوانی دعوت کرد که پنجشنبه این هفته در طرح کتابگردی شرکت كنند.

جوادیان زاده افزود: این برنامه که ساعت 18 پنجشنبه این هفته از کتابفروشی فدک یزد آغاز می‌شود.

گفتني است؛ اسامي كتابفروشي‌هاي عضو طرح پاييزه كتاب در مركز استان شامل كتابفروشي‌هاي پاتوق كتاب، پروفسور، خانه كتاب يزد، سراي كتاب سرزمين من، شهر كتاب يزد، نيكوروش، كتاب مركزي فدك، كتاب يزدا، كتابسراي دانشجو، كتابسراي ملك يزد، كتابيران(ميدان آزادي) و كتابيران(خيابان فرخي) و در شهرستان‌ها شامل كتابفروشي‌هاي آرمان و دارالقران در شهرستان بافق، احسان و فروشگاه كتاب حسابي شعبه 4 در اردكان، فروشگاه كتاب حسابي شعبه دو و سه در ميبد، كتابسراي شهريار در ابركوه و كتابفروشي انديشه در شهرستان بهاباد هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار