رئیس اداره پیشگیری اداره کل آموزش و پرورش استان یزد خبر داد؛
رئیس اداره پیشگیری اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت : مهارت‌های خود مراقبتی دانش آموزان را در زمینه اعتیاد و رفتار‌های پرخطر ترویج و تقویت کنیم.
کد خبر: ۶۸۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸ 19 November 2018

محمد علی شایق رئیس اداره پیشگیری اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه از ۲۲ تا ۲۸آبان به عنوان هفته پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی نامگذاری شده است گفت: شعار این هفته والدین، مدرسه و دانش آموزان فوریت‌های اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و رفتار پر خطری است که ممکن است در دانش آموزان به وجود آید.

شایق افزود: در این راستا از ظرفیت محله یار‌ها به عنوان همیار در مدارس استفاده کرده و نمونه آن انجمن اولیا مربیان است که در سطح مدارس استان فعال هستند و نمایندگان ما در این انجمن در خصوص راهکار‌های پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی همفکری می‌کنند.

رئیس اداره پیشگیری اداره کل آموزش و پرورش استان یزد هدف از برگزاری این کارگاه شناخت و آگاه سازی دانش آموزان در زمینه اعتیاد، رفتار‌های پرخطر و آسیب‌های اجتماعی است.

وی برگزاری این کارگاه ها ، شناخت آسیب‌های اجتماعی و نحوه پیشگیری از آن در بین جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها را مهم ارزیابی کرد و ریشه یابی برای شناخت دلائل بروز این آسیب‌ها در اجتماع برای مصون ماندن از خطرات و آسیب‌های احتمالی، امری ضروری دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار