رييس سازمان مديريت يزد:
در حالي رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان يزد کلید حل مشکل اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی را توانمندسازي شركت‌هاي نوپا و فناور عنوان مي‌كند كه صندوق پژوهش و فناوری يزد براي همكاري در اين رابطه اعلام آمادگي كامل مي‌كند.
کد خبر: ۶۸۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 19 November 2018

«مجتبی حسینی‌پور اردکانی» ريیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در نشست مشتركي كه به منظور بسط همكاري‌هتا با مدير عامل صندوق پژوهش و فناوري استان داشت، با اشاره به فعالیت‌های مثبت صندوق پژوهش در طی‌سال‌های اخیر، گفت: توانمند‌سازی شرکت‌های نوپا و فناور، کلید حل مشکل اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی است .

حسینی‌پور ادامه داد: شش برنامه در قالب طرح اشتغال فارغ التحصیلان به سازمان مديريت ابلاغ شده است که از ظرفیت‌های صندوق پژوهش و فناوری استان یزد برای پیشبرد آنها بهره خواهیم گرفت.

«محمد سپهر» مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان نیز در این جلسه با بیان این که در برهه کنونی یکی از مشكلات اساسی کشور بالا بودن نرخ بیکاری بویژه در میان جوانان دانش آموخته دانشگاهی است، افزود: با توجه به طرح های اخیر مربوط به اشتغال فارغ‌التحصیلان، صندوق پژوهش و فناوری استان یزد آمادگی کامل برای همکاری در این زمینه را دارد .

وي با اشاره به سوابق درخشان صندوق در زمینه عاملیت و کارگزاری مالی سازمان‌ها و ادارت برای انواع حمایت‌های مالی به شرکت‌های فناور و دانش بنیان، گفت: آمادگی کامل برای همکاری در زمینه طرح اشتغال فارغ‌التحصیلان را نیز دارا هستیم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار