معاون كميته امداد يزد از ارائه تسهيلات نظام وظيفه به 74 فرزند مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان شش‌ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 19 November 2018

« محمدحسین جمال پور» اين تسهيلات را شامل معافیت کفالت، کاهش تعرفه صدور کارت معافیت و معرفی برای انتقال محل خدمت ذكر كرد.

وی افزود: 17 نفر از مددجویان تحت حمایت در شش‌ماهه نخست امسال با حمایت کمیته امداد از خدمت سربازی معافت شدند، 11 نفر از کاهش تعرفه صدور کارت معافیت بهره‌مند شدند و برای 46 فرزند مددجو نیز معرفی‌نامه انتقال محل خدمت صادر شد .

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان در ادامه با اشاره به این که سال گذشته ۱۵۰ مددجوی تحت حمایت از تسهیلات نظام‌وظیفه بهره‌مند شدند، بیان کرد: طی این مدت ۵۹ فرزند مددجوی تحت حمایت از خدمت سربازی معاف شدند، برای ۷۶ نفر معرفی‌نامه برای انتقال محل خدمت و برای ۱۵ نفر از مشمولان معرفی‌نامه برای کاهش تعرفه صدور کارت معافیت صادر شد .

وی یادآور شد: بیش از چهار هزار و 500 دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند و از خدمات مختلف فرهنگی و حمایتی این نهاد استفاده می‌کنند.

جمال‌پور کمک به تأمین هزینه نوشت‌افزار، کتب درسی، پوشاک، ایاب و ذهاب، تقویت بنیه تحصیلی با شرکت در کلاس‌های تقویتی، کمک‌هزینه راه‌یابی به دانشگاه با فراهم‌سازی زمینه شرکت در کلاس‌های آمادگی کنکور، مشاوره و هدایت تحصیلی برای ورود به رشته‌های فنی و حرفه‌ای از جمله خدمات حمایتی این نهاد به دانش آموزان تحت حمایت است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار